Baby 6 maanden opeens vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mnla, 4 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Hallo heb een dochter van bijna 7 maanden . Sinds 2 weken word ze opeens heel vroeg wakker tussen 5 en half 6 ! Van te voren sliep ze tot 7 of zelfs 8 . Is dit een fase ? Want ze heeft ook niet direct honger als ze uit bed komt . Probeer ook nog een paar keer der speentje te geven maar die trekt ze er gewoon uit en gaat ze ermee liggen spelen . Overdag slaapt ze zoon 4 uurtjes . En ze gaat savonds tussen half 8 en 8 na bed

2. Melanie2014

Melanie2014 Actief lid

16 sep 2014
    131
    0
    16
    hier precies het zelfde zoontje is 6 en halve maand word soms zelfs drie uur wakker terwijl hij ook netjes Doorsliep! ben erg benieuwd...

3. mnla

mnla Actief lid

12 feb 2014
    200
    0
    0
    Jaa het is heel raar . Hoop dat ze snel weer de oude word . Ken het bij mijn andere dochter niet meer herinneren die sliep altijd wel goed .

4. twis88

twis88 Bekend lid

4 nov 2011
    592
    12
    18
    Herkenbaar, mijn zoontje deed dit een tijdje geleden ook. Hij slaapt nu gelukkig weer tot 7/half 8. Hier was het dus een fase!

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook begonnen met 6/7 maanden en het is eigenlijk nog steeds zo. Ik geef hem altijd z'n fles en leg hem erna weer terug in bed, bijna altijd slaapt hij dan nog weer even.

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Hier precies hetzelfde gehad rond die tijd. Ik introduceerde gewoon weer een (klein) flesje, in het donker op zn kamertje. En daarna weer terugleggen in bed. Sliep ie gerust weer 1,5 uur verder. Heerlijk

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Eh ja. Mijn zoontje doet dat nog steeds. 6 uur is meneer present en hem dan weer laten slapen direct gaat niet gebeuren. Gewoon niet. Om 8 uur kan ik hem prima weer naar bed doen.

Ik haal hem er overigens voor 6 uur niet uit. Niet nodig ook als hij om 5/530 wakker wordt gaat hij wel jengelen maar huilen niet.

Nou is het hier wel logisch en handig: wij staan ook echt om 6.15 op omdat ik om 8.00 begin met werken (en manlief om 7.00) Jammer dat je een baby niet kan afstellen dat hij in het weekend wat later wakker wordt :p

8. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hahaha hier ook. Wij staan 4 dagen pw om 6u op en voorheen sliep hij tot ongeveer h7 door (tot ik m wakker maakte voor voeding) en in t weekend dan gelijk door tot h9. Nu wordt meneer sinds een paar weken om half 6 wakker en dan ook echt party-party wakker haha! Brabbelen, lachen, draaien aan z'n muziekster. Prima door de week, nog ff quality time samen voor t opstaan maar in t weekend (dan gaan we ook later naar bed) wensen we wel eens dat hij een uurtje extra zou pakken. Dan is spelen om 6u wel erg vroeg. Ach ja..om 7u gaan we dan gezellig met z'n drieën in t grote bed weer slapen

9. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hier ook hetzelfde, maar gelukkig slapen ze na 1 of 2x de speen erin gedaan te hebben wel weer door tot 7.30/8.00. Het gaat hier wel al een maand of 2.5 zo denk ik..

Deel Deze Pagina