Baby 5 maanden slaat zichzelf/ongecontroleerde bewegingen armen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Luvv, Jan 3, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Herkent iemand dit? Soms slaat ze zichzelf een paar keer achter elkaar met haar arm. Het ziet er een beetje ongecontroleerd uit. Is dit iets om me zorgen om te maken of is het volkomen normaal??

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,616
    1,156
    113
    in zijn slaap? of doordat ze haar armen nog niet zo goed onder controle heeft?

bij slaap zou je evt kunnen inbakeren voor meer rust...

3. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Niet druk om maken!
    Is gewoon actie- reactie ontdekken!

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Nee niet in slaap. Gewoon soms als ze op de speelmat ligt bijvoorbeeld. Meestal wel als ze moe is volgens mij.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Is normaal hoor, gaat allemaal nog een beetje ongecontroleerd.. Hierom ook ingebakerd in het begin, sloeg zichzelf echt wakker of te actief zwaaien en zo niet in kunnen slapen..

Hier ook vaak bij moeheid.. Of slaan, of heel hard poetsen in de oogjes (dat het er rood van wordt) of heel hard haar oren grijpen en eraan trekken..

Nu gaat het wat beter omdat ze nu wat meer controle heeft over haar bewegingen.. Dus het poetsen gaat zachter en ze trekt niet meer zo hard :)

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Ik zou nu niet meer beginnen met inbakeren. Meestal rond een maand of 6 krijgen ze steeds meer controle over de armpjes.

7. beebje2013

beebje2013 Actief lid

Aug 13, 2013
    360
    0
    16
    Grappig, dat doet ons meisje ook sinds kort! Maar dan tijdens het drinken van de fles. Echt van boven haar hoofd naar beneden en dat dan een paar keer achter elkaar :)

8. Bryan2013

Bryan2013 Actief lid

Nov 17, 2013
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Die kleine van ons is nu 4 maanden en een week en doet het al vanaf de geboorte. Continu maar slaan op zijn buik en in zijn gezicht.
    Wij bakeren hem ook al vanaf een paar weken in omdat hij anders zichzelf wakker slaat.
    tis hier dus ook nog ongecontroleerd. Niet alleen met slapen maar ook als hij in de box ligt te spelen...

Ik hoop maar dat het gauw beter word want rond de 6 maanden mogen ze niet meer ingebakerd worden omdat ze dan gaan rollen....

Succes ermee. Je kan helaas weinig... gaat vanzelf wel over :p

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Bedankt! Inbakeren doe ik ook niet meer hoor. Hebben er gedaan tot 3 maanden :) maakte me een beetje zorgen maar lijkt normaal dus.

10. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

Jul 13, 2012
    923
    46
    28
    Female
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Als het haar niet uit haar slaap houd zou ik absoluut niet gaan inbakeren. Ze krijgt controle door te oefenen en met inbakeren houd je haar in principe tegen zichzelf te ontdekken.

Gewoon laten gaan hoor, hoort er gewoon bij!

Share This Page