Ik wil teenslippers kopen voor mijn dochter. Van havaniaas. Maar nu weer ik niet welk maat zal ik kopen? Als ik hun maattabel volg dan is haar voet 12cm (12,5=maat 21) ze draagt nu maat 21 van bunnies die precies goed is. Iemand ervaring met deze slippers?? Zal maat 21 goed zitten?
Ik heb geen ervaring met deze slippers bij deze leeftijd. Wel weet ik dat ze nu nog goede steun moeten hebben en dat de hiel van de schoen niet ingedrukt mag worden. (op aanraden van de kinderfysio) Slippers zou ik dus op deze leeftijd zeker niet aan doen maar een goede stevige zandaal.
Ze heeft al 5 stuks sandalen ze loopt nu op harde zool (ze loop al vanaf 11mnd). Ze loopt erg goed en rent. Ik ga ze niet continu aandoen het is meer voor korte afstanden en op buggy op vakantie. Heb nog kipling gekeken maar vind niet zo. En sandalen van leer heeft ze ook ballerina's etc maar voor turkije is echt iets wat TE warm is.
Bij ons werd het toch wel afgeraden door de fysio maar goed, je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. Slippers hebben geen harde zool en hebben totaal geen steun. Als het alleen voor in de buggy en op het strand is zou ik lekker bloten voeten doen. Als het zand te heet is dan zijn slippers ook niet handig. Ik had zelf deze. Er fijne sandalen en heel stevig. Misschien niet zo hip als een havanna maar wel beter voor de voeten
Zo iets heeft ze al. Ik moet gewoon slippers hebben Draagt ze die niet dan niet word niet armer van 19 euro..
Heb toch in winkel net gepast en er past niets tussen haar tenen hihi Brede teentjes. Toch lelijke teva gekocht 😝
Mijn dochter heeft ook havanna's, hartstikke leuk juist! Bij het zwembad bijvoorbeeld heeft ze ze aan, dan laat ik haar niet op blote voeten lopen, of als we vana het strand een ijsje gaan halen. Zulke stukjes. Mijn dochter heeft van gewone schoenen maat 23 maar van havaiana maat 22.
Hahahahha ik heb ook Ipanema's en dat past gelukkig goed tussen haar tenen. Dus geen lelijke Teva'a hier