Hallo allemaal, We hebben hier een fervent buikslapertje. Op zich geen probleem maar meneer begint flink te groeien en past dus niet meer in de wagenbak. Wij hebben een quinny buzz en daarin kan hij absoluut niet op zn buik liggen in de wandelwageninzet. Iemand enig idee of er kinderwagens zijn waarin ik hem wel op zijn buik in de wandelwageninzet kan leggen (als noodoplossing uiteraard) of zijn we vanaf nu aan huis gekluisterd tijdens slaaptijden
Hier ook een fervent buikslapertje . Wij hebben ook een Quinny, maar een Speedi, ik heb net even gegoogled en zie dat de buzz zo'n voorgevormde wandelwageninzet heeft, daar kan je als buikslaper niet veel mee helaas. Bij de Speedi kan het wel, daar zit wel een kleine knik in, maar door wat riempjes los te halen kan ie voor zover ik gezien heb (heb even in de winkel gekeken) helemaal plat. Maar past hij echt niet meer in de bak? Lisa is ook erg groot (maar vooral zwaar) voor haar leeftijd, is nu ruim 5 maanden en zo'n 67 cm, maar het gaat nog wel even passen. Haar hoofd ligt tegen de bovenkant en haar voetjes bijna tegen de onderkant, maar ik vermoed dat ze die gewoon wat intrekt als die tegen de onderkant komen
Ik ga eens even kijken naar zo'n speedi op mp. Ja hij past nog wel hoor ik prop nog wel een paar weekjes maarja er komt natuurlijk een moment dat het niet meer past en meneer is nogal een slaapkop, dus als we altijd op hem moeten wachten komen we nergens meer