Ik heb dit rokje van name it gekocht op de jonge gezinnenbeurs voor kerst. Ik wil alleen nog iets leuks erop doen??? Wie heeft er leuke ideeen?? Bekijk bijlage 109906
Het is een best druk rokje dus ik zou er een effen shirtje op doen zodat het rokje goed uitkomt. En dan een mooie maillot met een werkje erin?
ik weet niet of het je smaak is maar misschien met deze diadeem? Name it diadeem (T29-W11F/nikoline/purple) | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Een effen paars shirtje in dezelfde kleur en dan een leuk gebreid bolero'tje er over heen voor de warmte of gewoon een ander leuk gebreid vestje?
witte maillot en wit shirtje..paarse of zwarte laarsjes eronder. leuk paars clipje, of strikje in haar haar. evt. paars balerotje
Ik zou ook een shirtje in dezelfde paarse kleur nemen, anders wordt het erg druk. Met evt een bolerootje inderdaad erop, zwart, zilver, lila, zoiets... en dan dezelfde kleur maillot weer.
Voor kerst toch? Een zwart t-shirtje is dan ook wel leuk, plus een paarse maillot met idd een motiefje. Een bolero zag ik ook voorbij komen, ook een goed idee!
Bij de hema hebben ze hele mooie shirts met lange mouwen (zitten in een plastic verpakking), zowel zwart als (op het oog dezelfde kleur) paars.
een wit shirtje met een hartje ofzo in glittertjes? Die hebben ze bijv. van Name It. Zwart maakt het denk ik zo somber. Heel leuk rokje Tulip!
het lijkt mij juist wel leuk met zwart, en dan een bolero'tje erover..zilver of paars? het is wel een cute rokje zeg..
he die heb ik ook ik heb een wit shirtje met witte maillot en een zwart shirt met zwarte maillot zodat we nog kunnen wisselen. Verder geen prints op de shirts.
Leuk dat bolerootje erop Tulip! Ik zat gelijk te denken aan dat shirtje van S&D in het zwart, met die glitter-strik erop (weet je welke ik bedoel?)
Ja, ik zou ook een bolerootje kiezen. Ik heb zelf een paars bolerootje van Esprit, maar die is wat eenvoudiger. Ik zou een zwart shirtje er onder doen of anders een mooie kleur (diep)rood. Bij kleertjes.com hebben ze ook mooie rode shirtjes met elastan van hun huismerk. Net zoiets als die Hemadingen in plastic waar ik fan van ben. Alleen hebben ze bij de Hema wat minder keuze in kleuren. Al denk ik dat je met zwart het geheel wat rustiger houdt.
Ow die heb ik ook! Leuk is die hé! Ik heb dit shirtje voor erop. Deze is ook van name-it en is dezelfde kleur paars. Dat zie je alleen niet zo goed op het plaatje. Ziet er erg leuk uit samen.. Mini talula top - Name IT Kleding
dat is ook een erg leuk shirtje!! Ik was vandaag toevallig bij prenatal en heb daar een lichtpaars shirtje gevonden ook van name-it.