De laatste weken slaapt onze dreumes heel onrustig. Als we 's avonds nog beneden zitten horen we haar regelmatig (zeker elk half uur) jammeren, huilen, steunen en kreunen in haar slaap. Ze is begin december goed ziek geweest (dubbele oorontsteking en keelontsteking) maar na een kuurtje was ze daarvan af. Daarna nog een paar dagjes tussendoor met verhoging, snotteren etc maar niet zo erg als begin deze maand. Ze lijkt ook geen last meer van haar oortjes te hebben. Ik ga wel eens kijken maar ze ligt niet te koud of te warm en ze slaapt ook altijd als ze zo steunt en kreunt. Komt dit iemand bekend voor? Het klinkt soms zo zielig!
Zouden het misschien tandjes kunnen zijn? Ook kan het gewoon zijn dat ze droomt en alle gebeurtenissen van de dag aan het verwerken is. Als je verder niet het idee hebt dat ze wat mankeert en ze gewoon doorslaapt en weer vrolijk wakker wordt, zou ik me er niet al te druk om maken. Hier ook een kleine die vaak onrustig is 's nachts.
Hier heeft hij ook wel eens van die fases. Ook zonder dat hij ziek is geweest of iets dergelijks. Wat ik wel merk is dat het vooral is na een wat drukkere dag of periode. Denk dat ze dan eea verwerken in hun slaap