Buikgriep????

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zus, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Mijn dochter ruim 3 maanden spuugt nu sinds 1 week 1 a 2 flessen terug op een dag. Zelf heeft ze hier niet echt last van, want ze lacht daarna. Ze drinkt 4 flessen op een dag van 150 ml met standaardvoeding.

Ikzelf dacht eerst aan buikgriep, omdat ze de eerste dag ook koorts had. De koorts is helemaal weg. Ook heeft ze geen hele dunne luiers meer. Nu is ze sinds gister wel veel aan het hoesten. Dat doet haar wel zeer en heeft ze slijm in haar keel.

Ik twijfel nu of het wel buikgriep is, spuug je dan ook geen gal en tussendoor op de dag en niet alleen na een voeding?

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vind het niet nodig naar de HAP te gaan, want verder mankeert ze eigenlijk niets. Morgen ga ik denk ik wel de HA bellen, moet dan wel naar een vervangende want die van ons is vrij.

2. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,150
    3,026
    113
    Nederland
    Toen onze dochter buikgriep had spuugde ze continu. Alles ging eruit, tot de gal aan toe. :( Ze was ook snipverkouden & had diarree. Ben bij HAP en HA geweest maar zolang ze goed plassen en alert zijn kunnen ze weinig doen. Gewoon goed in de gaten houden.

Kan zijn dat ze een virusje heeft, of gewoon niet lekker is door de verkoudheid. Als je je zorgen maakt gewoon HA bellen. Maar als ik het zo lees valt het mee en zou ik me niet al te druk maken zolang ze helder is etc. :)

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn zoontje spuugde compleet zn fles uit en had diaree. Geen gal spugen. Mn dochter van 2, die is er erger aan toe, die spuugde elke 10 minuten en koorts en is nu al 5 dagen ziek..

Share This Page