Mijn dochter van 17 maanden slaapt ineens onwijs veel. Als baby sliep ze altijd heel slecht toen vanaf een maand of 9 sliep ze goed door tot een uur of 8 a 9. Maar nu is het 11u en ze ligt nog steeds te slapen ! Gister was het half 11 ! En dan gaat ze overdag ook nog naar bed voor 1,5 a 2u. In de avond gaat ze rond 19u en 20u naar bed..normale tijd lijkt me ? Soms.word ze om 23u nog wakker voor een slokje water maar daarna gaat ze weer slapen. Veel zullen vast zeggen dat ik in me handjes moet knijpen en er.van moet genieten dat ze zo veel slaapt maar is dat wel gezond ? Moet ik haar anders elke dag om 9u max. Wakker maken ? Of is het een sprong of groei spurt ?
Lekker genieten zou ik zeggen! Hier een dreumes die slaapt van 20.00-09.30/10.30 en overdag ook nog 2,5 uur. Sommige kinderen hebben nu eenmaal veel slaap nodig, zolang ze zich verder normaal ontwikkelen is er niets aan de hand.
Oké super om te weten. Mensen zeiden dat ik haar beter kon wakker maken maarja ik heb ook zoiets van ze heeft t blijkbaar nodig. Ze ontwikkeld verder prima
Haha ja genieten deed ik al want Normaal is het altijd 8 a 9 uur en dat vind ik ook een heerlijke tijd Ze Werd om 11:20 wakker...pff slaapkop
Herkenbaar! Onze zoon slaapt ook altijd al veel, maar momenteel nog meer! Doorgaans 8:30 wakker vanmorgen zelfs 9:30! En gaat ook rond 20:00 uur naar bed! Tussen de middag slaapt hij ook 2-2,5 uur! Ik herken je vragen maar hij doet het zo goed, dus hij zal het nodig hebben!
Herkenbaar! Dochterlief sliep als baby enorm slecht en na haar eerste verjaardag ook nog. Alleen maar gebroken nachten, hazenslaapjes overdag... En nu, sinds een week (weet ik zeker dat ik dit hardop ga zeggen...? ) doorslapen 's nachts, klokje rond en overdag 2,5 à 3 uur! Ze is net los gaan lopen, misschien dat dat meespeelt. Ik geniet ervan!