Elke dag van nek tot tenen in de stront

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Esje87, 5 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Mijn dochter heeft sinds een week elke dag meerdere poepluiers waarbij ze helemaal onder zit. Ook al verschoon ik haar meteen als ze klaar is ze zit dan ook onder.

Op het kdv denken ze daarom dat ze tandjes krijgt. Ook omdat ze steeds op haar handjes sabbelt en veel kwijlt.

Kan dit of wat is een andere reden voor spuitluiers?

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Geef je ook bv?

Mijn dochter heeft vanaf 1,5 tot dat ze met 5 mnd hapjes kreeg minimaal 3 spuitluiers op een dag gehad.
    Pas met de hapjes kreeg ze "echte" ontlasting

3. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Dat gebeurde bij ons rond die tijd ook nog heel regelmatig (gelukkig niet altijd).

Bij tandjes waren het idd ook van die spuitluiers, maar dan veel vaker en maar kleine beetjes. Bovendien kreeg ze er toen voor het eerst ooit luieruitslag bij.

Hoe dan ook: succes!

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier vanaf ongeveer 4 maanden veel spuitluiers en net zoals bij jou echt van onder tot boven eronder, maar vandaag kwam ik er achter dat er onder een tandje aan het doorkomen is en boven er al 1 bijna door is en ik had niks in de gaten arm drommeltje. inderdaad ook kwijlen en alles in zijn mondje stoppen en maar knauwen..

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb het bij beiden kinderen gehad, het waren geen tandjes en ging vanzelf weer over.

Succes, ik ken de ellende.
    Misschien een tip, trek de romper naar onder uit en niet over het hoofdje:p

Deel Deze Pagina