Dreumes slapen in kinderwagen, hebben wij dit voor altijd verpest?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aardbei1707, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Wij hebben op vakantie de uitstapjes een beetje rondom het slaapritme van dochter gepland (die doet nog 2 dutjes overdag).
    Bijvoorbeeld 's ochtends direct na ontbijt weg, en dan rond lunchtijd weer terug. Afhankelijk van hoe moe ze was dan eerst lunchen en dan slapen, of eerst slapen en pas laat lunchen.

En 's middags een uitstapje bijvoorbeeld juist meteen vertrekken na haar ochtendslaapje, en dan onderweg lunchen en dan hebben we nog wel een paar uur voor het weer slaaptijd is.

Wanneer ze lag te slapen in de caravan moest één van ons er wel even in de buurt blijven, maar de ander ging dan gerust even zwemmen ofzo. Dat wisselden we dan af, hoewel ik iets vaker dan mijn man bij de caravan bleef (maar ik ben ook meer een lezer, dus ik vermaakte me ook bij de caravan wel).

We hebben ook wel een paar keer dagtochten gedaan, met de auto, met het idee dat ze dan in de auto wel kon slapen, maar dit kwam er meestal op neer dat ze ergens in de middag haar autostoeltje grondig zat was en we de hele avond een boze baby hadden ;):).

Deel Deze Pagina