Goedenavond dames, onze kleine man had tot voor kort maar eens in de week een poepluier. nou heeft hij al een paar dagen een paar x per dag een poepluier met waterige gele poep. Ik geef trouwens volledige borstvoeding. Nou had hij net weer een megavolle waterige poepluier maar dit keer zat er slijm in, en wat stukjes helderrood bloed. Weet iemand wat dat is en of ik me zorgen moet maken? hij heeft geen verhoging en is gewoon vrolijk.. Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Zou morgen even de dokter bellen hier over, Misschien kan je even het anusje bekijken, misschien is er wat gescheurd waardoor het wat bloed.
Het feit dat hij vrolijk is en geen koorts heeft, is een goed teken. Maar ik zou morgen gewoon wel even de huisarts bellen om dit te laten checken. De ontlasting kan met bv (zoals je waarschijnlijk weet) enorm variëren in consistentie en kleur, maar als er stukjes bloed in zaten, lijkt het me handig om dat gewoon even te overleggen!
Ik zou ook even naar de ha, wie weet is het een wondje. Maar zoiets kan volgens mij ook duiden op kma. Maar goed, ik ben geen dokter! Succes!
Mijn dochter had precies het zelfde...Ze had daarbij ook extreem veel krampen, Ik ben naar de huisarts gegaan en inderdaad mn dochter heeft koemelkallergie...
jeetje, dat zou toch wel vervelend zijn zeg.. bedankt meiden ik zal morgen gelijk de huisarts bellen!