Mijn dreumes vindt het geweldig om te staan. Hij staat vaak op zijn teentjes of gewoon plat op zijn voeten maar de laatste tijd valt me op dat hij ook vaak op de bovenkant van zijn tenen staat. Het is een beetje lastig uit te leggen maar hij buigt zijn tenen en vervolgens gaat hij op het dubbelgevouwen stukje voet/tenen staan. Ik heb geprobeerd om het ook te doen maar dat is echt onmogelijk. Bij hem zal alles nog wel flexibel zijn maar dan nog lijkt het niet echt comfortabel. Hij kan zo ook best lang staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn dochter loop ook nog steeds op haar teentjes (volgende week 2 jaar) Tegen mij is gezegd dat ze vanzelf op platte voetjes gaat lopen
Ja zoonlief doet dat ook!! Ik vind het er maar eng uit zien... Maar hij staat/loopt verder wel normaal. Dus maak me er maar niet druk om.
Heel herkenbaar! Ziet er inderdaad ontzettend oncomfortabel en pijnlijk uit (hier worden haar teentjes dan ook helemaal wit ), maar als het echt pijn zou doen zou ze het wel laten denk ik dan. Komt vanzelf vast wel goed, ze zijn zo flexibel en wij natuurlijk stukken minder! Het is ook niet niks lijkt mij, leren staan en lopen!