Waar laten jullie de kinderen mee kleuren? Onze zoon vind het erg leuk. Heb vanochtend grote stiften gekocht. Kan hij beter vast pakken en mee kleuren. Maar krijg het haast niet van zijn handjes af nu, oeps. Dacht misschienmis wasco beter? Maar kunnen ze daar wel makkelijk mee overweg. Of is dit niets voor dreumessen. Onze zoon is trouwens 16 maanden.
Mijn dochter vind wasco supergeweldig. stiften ook. Beide krijgt ze bij ons alleen in de kinderstoel omdat ze echt ALLES gelijk gekleurd wilt hebben en niet alleen de tekeningen .
Madeliefje, oo dan ga ik even bij de Hema kijken! Krijg je die ook ebt weer uit de kleren? Misschien ga ik ze wel beide halen. Kan ik zien waar hij het beste mee kleurt!
Stiften mag ze hier alleen mee kleuren als we er ook echt goed bij zitten. Gewoon potloden en wasco mag ze ook zo mee kleuren, moet zeggen dat ze eigenlijk alleen maar papier kleurt, dus dat kan ook makkelijk.
Dikke, zachte potloden. Koop er wel gelijk een passend puntenslijpertje bij Daarna heb ik wasco gekocht. Viltstiften heb ik nog steeds niet in huis (oudste is 3). Hij kleurt daar wel mee op het kdv. Zal er wel een keer een set kopen, wel uitwasbaar en niet giftig, natuurlijk. Ik merk nu al aan mijn dochter dat ze minder dingen meteen in haar mond stopt. Ze is nu 14 maanden. Bij zoonlief was dat ook met 1,5 jaar of zo wel over. Het stukkauwen van potloden zal dus wel meevallen. Ik liet hem in het begin trouwens ook nooit tekenen zonder toezicht; potloden niet in de mond en ook niet of de tafel tekenen.
Ik heb stiften van bruynzeel, color express heten ze. Zijn dikke stiften en laten zich makkelijk uit wassen, ook uit kleding. Daarnaast ook wasco's en potloden. Hij vindt het allemaal geweldig.
Ha Tammetje Ik heb dikke stiften en dikke potloden bij de Hema gehaald. Dit gaat inderdaag makkelijk van de handjes af. Maar hij snapt nog niet helemaal dat hij ermee kan kleuren. Hij vindt ermee timmeren nog veel leuker Heb ook stoepkrijt gekocht bij de Wibra voor 0,29 en dat begint hij nu redelijk door te krijgen. Is met een simpele schrobber ook zo weer te verwijderen van je stoep.
Ha Sula, hihi. Dan ga ik straks nog eventjes op de fiets naar de Hema. We hebben net een leuke tekening gemaakt voor papa. Maar oo die handjes van hem. Zit nu overal. Dus als het eraf gehaald kan worden, zal wel makkelijk zijn! Dikke potloden, humm eventjes kijken. Ik had potloden, maar daar zet hij niet genoeg druk mee. Dus komt er amper iets op papier. Maar misschien dat dit met dikke potloden anders is.