Wij hebben een tijd geleden een Koelstra buggy gekregen van de buren, zij hadden hem niet meer nodig. Heel lief en fijn. Best vaak gebruikt bij de oudste. Maar oooh wat vind ik hem ellendig rijden. Inmiddels zit de jongste voor kleine stukjes in de buggy. Grotere stukken nog in de kinderwagen omdat ik die veel fijner vind. Maargoed, dat is zo'n groot ding in de auto / in de gang. Ik zou er graag één willen die soepeler rijdt dan de koelstra, het liefst met een duwstang en graag klein met opvouwen, dat vind ik bij de koelstra juist wél prettig. Niet te prijzig (of via marktplaats). Hebben jullie tips?
Wij hebben de easy walker van mini. Rijdt erg lekker, super klein opvouwbaar alleen jouw laatste wens van niet al te duur.....tja...hij is wel wat duurder dan de goedkoopste
Ik zou absoluut voor de Nexo kiezen. Maar die is best prijzig. Hij rijd zalig, makkelijk in te klappen, kan ingeklapt tussen de achterbank en voorstoel van de auto staan, grote zonnekap. Echt absoluut mijn favoriet
Bedankt voor je advies! Er staat er hier in de buurt 1 te koop op marktplaats voor een redelijke prijs. Ik zie alleen op internet staan 'max 15 kilo'. Zoontje is nu al ruim 11 kilo. Hoe serieus moet ik die 15 kilo nemen, denk jij?
Ik vond de koelstra ook ellendig rijden en heb toen op marktplaats een nuna pepp gekocht. Echt een geweldig ding! Met 1 hand te besturen en mijn oudste mag er evt ook nog in, want hij is tot 18 kg.