Buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Edr89, 4 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Wij hebben een tijd geleden een Koelstra buggy gekregen van de buren, zij hadden hem niet meer nodig. Heel lief en fijn. Best vaak gebruikt bij de oudste. Maar oooh wat vind ik hem ellendig rijden.

Inmiddels zit de jongste voor kleine stukjes in de buggy. Grotere stukken nog in de kinderwagen omdat ik die veel fijner vind. Maargoed, dat is zo'n groot ding in de auto / in de gang.

Ik zou er graag één willen die soepeler rijdt dan de koelstra, het liefst met een duwstang en graag klein met opvouwen, dat vind ik bij de koelstra juist wél prettig. Niet te prijzig (of via marktplaats).

Hebben jullie tips?

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Hier goede ervaringen met de buggy van nuna. Rijdt zelfs nog fijn met onze kleuter erin ;)

3. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben de easy walker van mini. Rijdt erg lekker, super klein opvouwbaar alleen jouw laatste wens van niet al te duur.....tja...hij is wel wat duurder dan de goedkoopste :D

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zou absoluut voor de Nexo kiezen.
    Maar die is best prijzig.
    Hij rijd zalig, makkelijk in te klappen, kan ingeklapt tussen de achterbank en voorstoel van de auto staan, grote zonnekap.
    Echt absoluut mijn favoriet :D

5. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Bedankt voor je advies! Er staat er hier in de buurt 1 te koop op marktplaats voor een redelijke prijs. Ik zie alleen op internet staan 'max 15 kilo'. Zoontje is nu al ruim 11 kilo. Hoe serieus moet ik die 15 kilo nemen, denk jij?

6. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Oh fijn! Hij ziet er prettig uit. Ik ga er eens mee proefrijden :)

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik vond de koelstra ook ellendig rijden en heb toen op marktplaats een nuna pepp gekocht. Echt een geweldig ding! Met 1 hand te besturen en mijn oudste mag er evt ook nog in, want hij is tot 18 kg.

Edr89 vindt dit leuk.
  8. Neilia

Neilia Niet meer actief

hier zaten ze er gerust met zijn 2e in.
    Dat was 30kg aan gewicht en Zelfs dan reed ie nog prima :roflmao:

Edr89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina