Ik stel mijn vraag hier aangezien hier de moeders zitten die al bevallen zijn. Mijn vraag is wie is of kent iemand die na 2x een keizersnede te hebben gehad nog vaginaal heeft kunnen en mogen bevallen?. Mijn andere vraag is wie heeft er meer dan 2x een keizersnede gehad?. Miss 4x een keizersnede?. Ik hoor namelijk dat 3x keizersnede maximale is, maar dat het toch ook weer kan verschillen per persoon
Hier in ons zh is 3x ks de max. Ik heb na mijn 2e verplicht een derde ks moeten laten doen. Omdat onze gyn het risico te groot vond. Maar niet alle gynaecologen denken er zo over.
Ik krijg over een paar weken m'n 4de ks. Ik laat me hierna sterelliseren maar als ik echt heel graag zou willen zou zelfs 5x kunnen, als komende ks goed gaat. Volgens m'n gyn is het per vrouw verschillend en ligt het aan hoe goed het litteken in de baarmoeder herstelt. Bij mij dus heel goed.
mijn zus heeft er 3 gehad mijn zus kon niet gewoon bevallen allemaal stuit en een gekantelde baarmoeder . de eerste veel pijn 2e minder 3e niks van gevoeld liep 2 weken later alweer door de efteling
Ik heb 3 keer een ks gehad. Heb er nog over nagedacht om het de 3e keer gewoon te proberen, maar heb daar van afgezien na gesprek met de gynaecoloog. Hier is ook direct gezegd dat er misschien best nog een 4e mag komen, maar dat dat van het herstel en het littekenweefsel afhangt. Ik heb daar verder niet heel expliciet naar gevraagd omdat het voor ons klaar is, maar in principe zou het best kunnen hoor. Kreeg zelfs na de tweede ks te horen dat er tegenwoordig wel eens 7-8 ks gedaan worden.
ik heb twee keer een ks gehad. tweede keer mochten we kiezen maar met eerste ks voor ogen eerst 24 uur weeen en toen nog een ks en alle medische problemen die ik heb gekozen voor ks. Het litteken op mijn baarmoeder was erg dun en de gyn gaf aan dat het een erg verstandige keuze is geweest. Bij een evt derde mag ik niet meer normaal bevallen, kans op scheuren is te groot. Ik denk dat het heel veel afhangt van de toestand van het litteke en de situatie in je buik ( verklevingen ed)
Bij mij heelde de wond heel snel en goed.. Ik heb zelf 2x een keizersnede gehad vlak achter elkaar invm stuitligging (jullie 2009 en november 2010) Gyn had verder niks gezegd over hoe vaak max een ks..
Hallo, Ik heb twee x een spoedkeizersnede gehad. Nu zijn we in blijde verwachting van ons 3de wondertje. Dit wordt een geplande keizersnede. Zou zelf een natuurlijke bevalling ook niet meer aandurven Groetjes
Ik heb ook 2 keer een spoedsectio gehad en mag nu niet meer natuurlijk bevallen. Dus de 3e sectio staat al gepland. Ik heb niets gehoord over dat je geen 4e sectio zou mogen hebben, maar voor ons is het ook wel klaar na deze 3e.
Ik heb drie keizersnedes gehad. De eerste twee waren spoed en de derde gepland. Mijn baarmoeder(litteken) is goedgekeurd voor een eventuele vierde zwangerschap/bevalling. Van de geplande keizersnede ben ik heel snel hersteld. Natuurlijk bevallen zit er hier niet meer in.
Hier 2x geplande ks ivm met stuit en vorige week natuurlijk bevallen. Duurde 8 uur en 8 min persen. Geen last van de wond gehad en ook niet uitgescheurd ofzo. Ben erg blij dat ik het gedaan heb. Bij mij waren de condities wel zo dat het mocht. Had geen complicaties de vorige keren en de wond heelde snel beide keren
Hier ligt het aan de staat van de baarmoeder/litteken. Zolang dat goed is mag het in principe, dat is wat mijn gynaecoloog zei...
Er is nog hoop voor mij hihi (mocht ik ooit weer zwanger raken) Bij mijn 1e keizersnede mocht ik na 6 maanden weer zwanger worden.. Bij 2e keizersnede moest ik 2 jaar wachten voor een 3e
Ligt idd aan je litteken ,heb 2keer spoed sectio gehad bij de 2e was mijn baarmoeder net gescheurd,was dus blijkbaar in slechte conditie Ik was trouwens na 13maanden weer zwanger
Ik heb er 2 gehad. De gyneacoloog gaf me na de 2de ks wel mee dat de 3de sowieso een geplande ks moet worden. Dit omdat mijn litteken toch zwak was. Ik weet niet of dat nu ook zo is. Maar volgens mij raden ze je het wel af.