Dreumes stopt alles in mond

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Partyrocker, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier wordt het al een stuk minder gelukkig. Maar helemaal over is het nog niet. Aarde, kattenvoer, kattenbak korrels (houtvezel), kranten. Meneer heeft het allemaal geproefd :).

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.928
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon heeft het een tijd niet gedaan, maar nu is hij 2,5 ebegint hij weer. Dus juig niet te vroeg als het gestopt is ;) Nu verwacht ik niet dat hij de dweil opvreet. Maar een bot van een hond zou ik hem nu wel weer zien doen. (Een hond eet er toch ook van, dus waarom hij niet?) ook de nieuwe mini's van Albert Heijn die hij van z'n oma kreeg, zijn alweer achter slot en grendel gegaan. Onderzetters, de vlokken die de ochtend ervoor op de grond zijn gevallen bij het ontbijt, het puntje van zijn kraag enz enz.
    Het enige wat ik onbevreesd kan laten rondslingeren, zijn groentes ;)

3. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Haha, nu mis ik echt een Likebutton!

Hier van de score van deze week: potgrond uit de plantenbak, grind, gevallen kruimels van de lunch, stof, kunstbloemen (was bij m'n oma op visite), de stoel en de bank en zijn eigen sokken.

Van mij mag deze fase snel voorbij zijn hoor!

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hmz, misschien bekijk ik het dan van een andere hoek. Ik vind het namelijk logisch dat hij vlokken van het ontbijt van gisteren van de grond eet (doet hij niet, hij eet meestal kaas of vlees op zijn brood en dat gaat schoon op). Maar dat zijn lekkere etenswaren en tja, dat ze nou op de grond liggen dat mag de pret niet drukken denk ik :p. Een stuk stof van iets wat hij aanheeft vind ik ook niet vreemd..
    Dingen als onderzetters, die mini's inderdaad, dat mag van mij niet en dat doet hij eigenlijk dus ook niet meer. Behalve die druiven van de AH (ken je die?), die heten FWUIT!! en moeten nep-gegeten worden. Maar dat vind ik toch anders dan het in de mond stoppen van een dreumes, die stoppen er echt alles in om de structuur enzo te voelen.

5. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    De orale fase is, volgens Freud, de eerste fase in de psychoseksuele ontwikkeling en heeft betrekking op de eerste 21 maanden van het leven.

6. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Bij ons was het een tijdje over, maar nu zijn hele gebit in 1 keer komt begint het weer! :S erg leuk met mooier weer en vaker in de tuin spelen! :p

7. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Hebben wij toevallig hetzelfde kind met een jaar verschil? ;)

Deel Deze Pagina