Wij zijn een beetje makkelijk geweest met de Ranitidine. Heel erg stom natuurlijk. Onze dochter drinkt al een week met heel veel moeite en pijn. Super zielig. Voel me ook heel schuldig. Al een week weer fanatiek 2 x 1 ml toegediend, maar zie weinig verbetering. Ze is nu 3 maanden en weegt ruim 5 kg. Zouden we dit op kunnen hogen of evt 3 keer geven?
Hebben jullie geen formule mee gekregen van de kinderarts?? Wij moesten het om de dag uitrekenen en ophogen bijna.. En je moet t idd wel blijven geven. Paar keer niet en t is mis. Ik zou niet zelf gaan experimenteren, ik zou hierover de arts raadplegen waar je t van hebt en dan de formule vragen zodat je zelf kan ophogen aan de hand van gewicht enzo..
Wij kregen ook instructies mee van de kinderarts over hoe en wanneer op te hogen. Want hoe zwaarder je kindje wordt, hoe meer medicatie nodig is. En een tijdje niet geven is natuurlijk vrij nefast voor de heling van de slokdarm.
Ga morgen de ka maar weer bellen. Het was ook niet bewust niet geven, maar meer wat makkelijker en regelmatig vergeten. Baal daar zo van pfff.