Welke bijzondere gewoonte heeft jouw baby? Die van ons is een oude ziel uit het woodstock tijdperk geloof ik Ontroostbaar kan ze soms zijn. Dat kan door van alles komen. Zodra we pop muziek van vandaag de dag opzetten huilt ze gerust verder. Máár zodra oldschool hippe woodstock aangaat is ze direct stil en valt zelfs gerust in slaap. Ook Five finger death punch is ze fan van. Bijzonder noem ik dat (Dochter 4 maanden oud)
Mijn oudste zoon viel juist in slaap bij Jan Smit terwijl ik zelf juist van de wat stevigere muziek houd. Nu is hij 7 en vindt hij Jan Smit nog steeds leuk.
Huilt keihard bij R&B, heeft t super naar dr zin met metal. Latin en sommige klassieke stukken vindt ze ook leuk. Maar die zwaardere klassieke stukken moesten ze na 3 tonen al de muziek uitzetten (was muziek thema bij de kleintjes op de kdv). Hans Zimmer - when we are free geloof ik, dat type muziek ook big nono. Maar two steps from hell, blind guardian, sabbaton, sonata arctica staat hier geregeld aan en zij knutselt en doet vrolijk verder. Sound of silence heeft ze wat moeite mee. To hell and back sabaton en dr wordt gesprongen en gedanst (vroeger was dat dolle pret, kraaien en huhuhuhuuu)
Niet kwa muziek Maar onze baby houdt niet van de kinderwagen, huilen, krijgen maar als ik hem oppak is hij stil. Hij gaat al lachen als ik de voordeur open doe. Maakt niet uit of ik met de kinderwagen of buggy loop als hij wat rechter op zit, hij vind het gewoon echt niet leuk. Ook heb ik een wipstoel, hij vind het heerlijk als ik wiebel en liefst zo hard mogelijk en gaat dan met zijn handje mee doen op het tempo die ik doe. Dacht ik koop een electrische, scheelt heel veel gewiebel 5 standen muziekje ding koste 130 euro. Hij vind het verschrikkelijk, hij houdt mama liever bezig. Ook 4 maanden
Onze knul keek vanaf dag 1 naar het licht in het ziekenhuis. (Vertelde de verpleegsters dat het bijzonder was anders had ik het niet geweten) Al snel keek hij in de lens van de camera, ook heel apart.
Onze baby van drie maanden maakt een geluid wat erg lijkt op “nee!” Begint dus al vroeg en doet lekker met zn opstandige peuter zus mee Misschien niet echt een gewoonte, wel typisch.