Bijna dreumes wilt geen slaapzak meer aan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door blondje010, 19 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondje010

5 apr 2015
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Zoals de titel al zegt hij wilt ze slaapzakken niet meer aan.
    Nu het weer kouder begint te worden weet ik niet meer wat hem aan te trekken.
    Hij ligt nu in een romper zonder mouwen en een pyama lange mouw en lange broek.
    Geen sokjes en geen laken deken.
    Als ik bij hem ga kijken voelt hij nogal frisjes aan.
    Hij word niet wakker gelukkig dus denk niet dat hij het koud heeft.
    Maar het is nu zo een 21 graden in zijn kamer.
    Maar als het straks winter word komt de temperatuur niet boven de 15/16 graden uit.
    Wat moet ik dan gaan doen?
    Hebben julie tips voor mij.
    Wil namelijk ergens de aankomende dagen zijn wintergarderobe aan gaan schaffen.

Alvast bedankt

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Is denk ik gewoon een kwestie van wennen. Mijn zoontje sliep tijdens dat tropische weer ook niet in zn slaapzak en de eerste keer dat die weer aan ging keek hij ook niet echt blij en was het even piepen.

Dus als hij er eerder wel goed in sliep zou ik zeggen aan dat ding, even doorbijten.

3. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stugge deken en dan strak instoppen?

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier hebben ze niets te willen wat dat betreft. Slaapzak gaat gewoon aan.

Anders een deken? Of toch gewoon z'n slaapzak aantrekken. Hij is 11 maanden, komt ie wel overheen ;)

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Dit zou voor mij ook een gevalletje 'je hebt niets te willen' zijn. Daarbij zal hij nu echt niet het besef hebben waarom hij een slaapzak aan moet.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Gewoon de slaapzak aan doen...
    Went vanzelf weer

Mijn zoontje gaat ook ALTIJD huilen als ik hem neerleg en z'n slaapzak aandoe... ik zie dat niet per definitie dat hij geen slaapzak aan wil, als de slaapzak dicht is en in pak hem weer op is het over :)

7. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.442
    372
    83
    in een huis
    Gewoon aandoen 😅

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Inderdaad gewoon aandoen, mijn zoontje klimt uit bed zonder slaapzak, dus wat hij ook wil, hij krijgt gewoon een slaapzak aan (nu vindt hij dat gelukkig prima tot nu toe, maar lakens en dekens vindt hij weer niet fijn, en dat vind ik best, die zijn niet perse nodig nu.

9. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Inderdaad gewoon aan doen. Was hier tot afgelopen zomer ook nooit een discussie, hij werd anders om de haverklap wakker.
    Aan het begin van de zomer met het warme weer heeft hij een poosje zonder geslapen, maar nu moet en zal hij weer een slaapzak aan krijgen, 35 graden of niet, de slaapzak moet aan. :p

10. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.200
    113
    doe je het toch zonder en gewoon dekentje erbij als het koud word. Mijn jongste ligt ook al van voor het jaar zonder slaapzak en liefst zonder deken maar als ze het koud heeft blijft ze er wel onder liggen en anders trapt ze hem weg. Evt nog warmere pyama's opzoeken

11. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Ik ben dan ook voor het gewoon aandoen :) evt zelfs de rits op de rug, zodat hij hem niet zelf kan openen.

Deel Deze Pagina