verkouden en narcose bij baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

onze kleine meid moet eind van de week voor onderzoeken nonder narcose.
    Nu is ze al langet tijd verkouden.
    Ik dacht laatst van het lijkt of ze het achter de rug heeft, maar toen werd het toch weer erger.
    Nu is ze 's nachts erg vol en lijkt het wel een varkentje, maar later op de ochtend zakt het weg en merk je weinig meer aan haar, tot de nacht zich weer aandient en ze komt voor de nachtvoeding.

Hebben jullie ervaring hiermee, want ze is nu al vanaf dat ze 4 weken oud was eigenlijk alleen maar verkouden (op de manier die hier boven beschreven staat) ze heeft verder geen koorts en maakt ook geen zieke indruk.

Ga zo en zo overleggen met het ziekenhuis, maar wat zijn jullie eravringen?

2. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    heeft ze geen last van verborgen reflux? Mijn dochtertje heeft dat nl. ook zo gehad....

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ze heeft inderdaad reflux en heeft daar sinds kort medicatie voor.
    Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
    Ze krijdst de laatste dagen ook weer meer en hebben nu andere medicatie gekregen.
    Kijken of dat beter werkt, want van de losec was ik niet zo weg, want ze ging juist spugen ervan en hoorde haar steeds slikken.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Onze dochter is al meerdere keren onder narcose geweest (morgen weer) en ook verkouden. Ze had ook geen koorts en was niet ziek.
    Gaf verder geen problemen. Ik heb het wel duidelijk aangegeven bij de opname en nog even bij de anestesist.

Heel veel succes en sterkte!

5. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Het zijn typische refluxklachten die je beschrijft. Ik had eerst ook zo'n varkentje in bed liggen 's nachts. Zij zit onderussen aan de Neocate (koemelkvrije voeding) en Nexium plus Motillium en heeft daar geen last meer van.
    Losec vond ik ook een ramp om te geven, waardeloos!

Succes!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Op zich is verkoudheid geen probleem als je onder narcose moet. Koorts mag niet. Maar vraag het voor de zekerheid na, want misschien zijn de regels strenger bij kleine kindjes. Sterkte alvast!

Deel Deze Pagina