Iedere ochtend doorlekken poep

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Nike, Dec 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    #1 Nike, Dec 30, 2010
    Last edited: Dec 30, 2010
    Mijn zoontje van bijna 3 maanden zit sinds anderhalve week iedere ochtend als hij wakker wordt volledig onder de poep. Het stroomt gewoon zijn luier uit. Alles is vies.
    Hij heeft al Pampers Baby Dry luiers. Maar dit helpt dus niet.
    Een grotere maat heeft ook geen zin omdat hij vrij dun is en het dun sowieso bij zijn beentjes doorlekt.

Wie heeft er een oplossing, zodat we niet iedere ochtend bezig zijn met puinruimen?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Een ander merk proberen, die wellicht wat beter zit bij je zoontjes ranke billetjes.

3. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik heb hier de pampers active fit dat zijn de enige waarbij mijn dochtertje niet doorlekt

4. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    Enig idee welk merk luiers smaller zijn?

5. hypermobilia

Aug 17, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    De active fit van pampers houden ook de dunne poep makkelijker in de luier. Wat wij ook wel gedaan hebben is over de normale luier een hydrofiele luier knopen (dus onder de romper), zo hadden we niet elke dag de romper onder de derrie. (Beeb is niet aan de diarree?)

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ja moeilijk... Louise heeft ook een slank lijfje en pampers zaten bij haar het beste, misschien inderdaad de active fit proberen ipv de baby dry.

Ik hoor ook vaak goede dingen over de luiers van Kruidvat eigen merk.

7. Nike

Nike Fanatiek lid

Dec 6, 2009
    1,792
    0
    0
    Nee, geen diarree denk ik tenminste. Het is ook alleen 's ochtends. Hij krijgt medicatie die als bijwerking dunnere ontlasting heeft. Dus ik denk dat het daar mee te maken heeft.
    Active fit is een goed idee. Gaan we proberen.
    En inderdaad altijd vieze romper en meestal ook vieze broek (soms ook sokken en shirt). Dus hydrofiele luier erover kan geen kwaad.

Anndere tips zijn ook welkom!

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kruidvatluiers vallen niet smal, huggies wel.

9. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    kruidvat blijft ze ook niet droog

10. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb hetzelfde probleem... Onze dochter poept 's nachts en als ze dan veel plast loopt het dus zo de luier uit.. Heb twee weken huggies geprobeerd maar helaas lekte die ook door en die vond ik overigens niet smaller dan de pampers, het enige voordeel vond ik dat die aan de bovenkant beter aansluit maar dan liep het er dus bij de beentjes uit en bij de pampers aan alle kanten...

Ik zal inderdaad de active fit of hydrofiel eens proberen.. en anders maar gewoon iedere morgen de wasmachine aan ;)

11. belize

belize VIP lid

Feb 25, 2009
    11,105
    203
    63
    goed sluiten om te beginnen, bij de kruis ff randjes uit rekken zodat het niet bij de kruis ophoopt. moet op de dijen ook goed uit rekken. en een grotere luier over de luier heen doen. 2 maten groter of zo. misschien helpt dat om t bed en de rest schoon te houden.

Share This Page