Met mijn handen in het haar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yil, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid heeft de zesde ziekte en de koorts is inmiddels over. Ze eet nu echter al 2 dagen niet meer. Alleen haar avondhap gaat redelijk, en soms een slokje water of diksap. De fles weigert ze pertinent en slapen doet ze ook niet meer. Misshien een half uur en daarna blijft ze maar huilen. Dit gaat de hele dag zo door en nu al 2 dagen. Vandaag naar de HP geweest en die konden niets vinden behalve de zesde ziekte. Een wittige tong heeft ze wel, dus nu een anti schimmel spulletje gehad, geen daktarin maar een spuitje met dikke drap.

Ik ben nu op het punt beland dat ik zelf zit te janken, want ik voel me zo moedeloos. Kleine wil maar niet slapen en niet eten... Hoe lang kunnen ze zonder melk? Die wil ze dus absoluut niet!

2. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Pff ik klaag even met je mee! Ook ik heb vanmiddag zitten huilen.. mijn zoontje is ook 10 maanden, en sinds vanmorgen wil hij niet meer slapen, vanochtend heeft het 2 uur geduurd voordat ik hem eindelijk in slaap kreeg.. en vanavond 1,5 uur.. in deze uren is het echt non-stop krijsen!
    Ongelofelijk hoe sterk ze dan zijn in hun eigen wil he?

ons zoontje zit onder de rode plekjes, geen idee wat het is, ik ga morgenmiddag met hem naar de HA..

Maar goed, het ging even om jou dochtertje, ik weet ook niet hoe lang ze zonder melk kunnen, dus daar kan ik je niet echt mee helpen.. wel leef ik met je mee!

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zolang ze maar water blijft drinken ben je al een heel eind.
    Hoe haar luiers even goed in de gaten.
    Anders terug gaan na zkhuis als ze telang droge luiers blijft houden.

4. homey

homey Lid

28 apr 2012
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe oud ze is, maar kunnen het misschien tandjes zijn? Wanneer tandjes doorkomen eten en drinken ze ook niet graag. Geef haar anders een zetpil... Dan kan ze wellicht lekker slapen waar ze weer van kan opknappen (en jij ook)

5. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Gisteren naar onze eigen HA geweest en die heeft spruw geconstateerd. De medicijnen zijn nu goed aangeslagen en ze eet en drinkt al veel beter. In totaal heeft ze 2 dagen bijna niets gegeten of gedronken en werd ze steeds na een uur al weer wakker. Wat een gedoe zeg!

Deel Deze Pagina