hoi, wij hebben vorig jaar een vouwwagen gekocht. toen sliep ons zoontje nog in zo'n deryan slaaptentje op het grote bed. nu is hij als we op vakantie gaan 21 maanden en ik geloof nooit dat hij nog in zo'n tentje wil slapen, hij staat nu ook 's morgens in zijn ledikantje. weet iemand een manier om hem veilig op het grote 2 persoonsbed (de ene kant is de bank en dus het tussenpad de andere kant de buitentent waar hij tussen het bed en de tent kan vallen) te laten slapen? alle tips zijn welkom
Aan allebei de kanten iets van kussens leggen zodat hij daar tussen ligt en niet er af kan rollen. Wij hebben zelf ook een vouwwagen( ook vorig jaar gekocht) dus ik weet wat je bedoelt.
Met 21 maanden klimt hij daar natuurlijk overheen? Waarom niet toch de Deryan? De peutervariant? Evt aan de binnenkant opleuken met knuffels of iets dat hij leuk vindt? Of je moet een kampeerbedje meenemen?
Kun je het slaapzakje van de Deryan niet gebruiken om hem in te leggen en dan onder een dekbekje oid. Of tassen leggen aan de kant van het tentdoek. Wij gaan volgend jaar voor een vouwwagen en dan met 2 kinds ( dan 3 en 1) Denk dat wij het dan op die manier gaan doen. Kleine in de deryan en oudste in een kleine slaapzak en afbakenen
dank jullie wel voor het meedenken. slaapzakje van deryan ken ik nog niet, zit die alleen bij de peutervariant? kussens is inderdaad een goede oplossing, ben alleen bang dat hij toch 's morgens wil gaan staan en er dan overheen klimt. campingbedje is niet zó'n handige optie. aangezien het bedje dan of in de voortent (waar wij 's avonds nog zitten) of in het tussenpad (dan kunnen wij ons bed niet meer in) moet staan. wat zijn jullie ervaringen met de deryan peutervariant? tips en ideeen blijven welkom.
He he, Leuke vraag, ik zit er ook mee. Wij hebben al jaren een vouwwagen. Vorig jaar ging onze dochter nog gewoon in de disselbak (oke dat klinkt erger dan het is hahahaha) wij hadden daar een bedje van gemaakt, matrasje laten maken, opmaken, slaapzakje aan en lekker slapen. Lag ze ook lekker dicht bij ons. Camping bedje is inderdaad niet zo'n handige optie, precies wat je zegt, inde voortent niet handig en in het gangpadje ook niet. Wij gaan in mei een weekje weg en ik probeer haar dan nog wel in de disselbak te leggen en kijk wat ze doet en anders moet ik voor de zomer ook een andere oplossing bedenken. Ik lees dus met je mee
Ik begreep pas dat iemand het campingbedje gewoon ín de bedbak had gezet. Of op de plek van het zitje tussenin (tafel eruit). Ligt aan het model of het past maar klonk goed. In een caravan heb ik ook wel eens het campingbedje op zo'n neerklapbed van een tafel en bankje gezet, ging prima.