Mijn zoontje is bepaald geen fan van lange autoreizen. Meestal slaapt hij wel een uurtje of anderhalf, en dan vindt hij het ook nog wel leuk om een half uurtje naar buiten te kijken, maar daarna heeft hij het er wel een beetje mee gehad en wil hij gewoon weer lekker rondrennen. Nu gaan we volgende week op vakantie, een uurtje of 5 met de auto, dus ik ben manieren aan het verzinnen om hem bezig te houden, zoals: Een koekje, rozijntje, oid Dvdtje Nieuw boekje Wat zijn jullie autotips? Hoe houden jullie je dreumes zoet?
Pff, succes! Mss n dienblad met zo'n kussen eronder. kleurboek met potloden? Autotjes N stikkerboek met stikkers. (kleurplaat in de vorm van allemaal rondjes. Gekleurde ronde stickertjes en kleurplakken maar.) Grote houten kralen om te rijgen Uuhm... Geen idee, wij gaan nooit zo lang met de auto... Wens je iig n fijne vakantie!
wat misschien leuk is, koop een simpel duidelijk klokje of gebruik de timer op de ipad ofzo en dan pak je allemaal mini cadeautjes in. en dan zeg je over een halfuur of uur krijg je je cadeautje, dan helemaal happie de peppie, en dan spelen natuurlijk er mee, dan ff slapen, naar buitenkijken tijd voor het nieuwe cadeautje ) soort duplo ofzo of ja je weet vast wat je kleintje leuk vind
Wij gaan zo'n portable dvd-spelertje kopen en die hangen we dan aan de achterkant van mijn stoel. Kan ze lekker filmpjes kijken!
ik lees mee,.... van de zomer 2 dagen in de auto richting Hongarije... ik had zelf bedacht: dvd spelertje ( maar heb er maar 1...), rozijntje, banaan etc. om de 2 uur stoppen om even buiten te spelen, boekje,..??? Stickers plakken is misschien ook leuk idd, goeie tip! Maar zo'n tafeltje/ dienblad; waar haal je dat? En neemt dat niet veel ruimte in beslag, want we moeten zo'n beetje alle ruimte benutten voor onze vakantiespullen/ tassen en koffers!