consultatiebureau afspraak vergeten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    My god ........... wat heb ik momenteel een slecht geheugen zeg ;) verschrikkelijk.
    Ik ben nu ongveer 10 weken zwanger van ons tweede kindje en dat heeft geen goede invloed op mijn hersenen ;)
    Vanmorgen een afspraak bij het consultatiebureau om 9 uur, gister had ik het er nog over.
    Word ik zonet gebeld, waar ik was!!!!!
    Helemaal vergeten...............
    En ik was nog wel zo nieuwsgierig naar het gewicht en de lengte van onze kleine dreumes (bijna 2)
    Gelukkig kan ik volgende week dinsdag al komen, dus hoeven we niet te lang te wachten.
    Heb het nu alvast met een alarm in mijn telefoon gezet ;)

2. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    hahaha oeeeppsss!

Ach kan gebeuren, ik denk dat ze het wel vaker meemaken :)
    Wel fijn dat je zo snel weer terecht kan.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

haha tja zwanger he, vergeet je alles, ik vergeet nog steeds heel veel.

heb je bij het consultatiebureau geen boekje gekregen? daar schrijven ze de lengte en het gewicht in maar ook de volgende afspraak

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Haha, oeps :D

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Daarom heb ik pontificaal een kalender in de keuken hangen.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha heel herkenbaar helaas :p en was toen niet eens zwanger. zat smorgens aan mn man doodleuk te vertellen dat ik om 11u bij consultatiebureau moest zijn en ik ervoor nog dit en dat moest doen. bellen ze me om 11.10 'je had een afspraak maar we hebben je helaas nie gezien. kan je nu misschien nog komen want een andere moeder is het volgens mij ook vergeten die na jou zou komen dus we hebben nu wat tijd' was dus niet de enige die het was vergeten haha. moeder na mij kwam ook snel aangereden toen ik net klaar was daar met mijn 'inhaal afspraak' :D

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

is mij ook een keer gebeurt:). vorige keer ook schok ik om 8 uur wakker omdat ik om 9;00 al een afspraak op het consultatiebureau had:).

8. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik was ook n keer mijn afspraak vergeten. Of ik NU wilde komen. Sorry mevrouw ze krijgt nu de fles, ik kan er binnen 10 minuten zijn. Nee, ik moest NU komen. Ja mevrouw toch eerst even drinken. Oja. Nou dat was krap aan want prikjes waren toch wel belangrijk. Nu loopt ze een maand achter met prikjes (inmiddels 1,5 week ingehaald)

Nu zit her consultatiebureau bij mijn werk op nog geen 10 minuten lopen, was het nog niet goed :( Ach.... zwangerschaphormonen/dementie :D

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hhier gebeurd toen ik een 6maanden afspraak had met m'n meissie. Heb d'r uit bed geplukt, fles gegeven in in d'r pyjama in de mc gezet en met de auto naar consultatiebureau gereden. En daar na wegen en meten d'r gewone kleren aangegeven. Ik zet nooit een wekker omdat onze kids 9 van de 10x tussen 6 en 7 wakker zijn. Onze zoon was een nachtje bij oma en zij besloot toevallig om uit te slapen Hahaha

Deel Deze Pagina