baby gilt de hele dag (blijdschap)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dwrtjj, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    zelfstandig ondernemer (beautybranche)
    Zijn er meer mama's met hetzelfde?

Ons zoontje van 4,5 maand heeft zijn stemmetje ontdekt, heel gezellig natuurlijk maar nu brabbelt hij bijna niet meer maar gilt de hele tijd.. gewoon tussen het brabbelen door maar ook uit blijdschap, eerst ging hij wel eens schaterlachen maar nu wordt hij zo blij dat hij alleen maar gilt!

Ik vind het wel schattig maar wordt er ook een beetje gek van, zo schel! haha.

nu vraag ik me af.. moeten we het gewoon blijven stimuleren of juist niet reageren op het gillen maar alleen op het brabbelen.. ik weet hoe lang het duurt maar niet dat het zijn spraakontwikkeling in de weg gaat staan..

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, hier doet de mijne het nog steeds hoor! Wel minder dan toen maar hij laat dan gewoon extra blijken dat hij blij is.. hij zet dan ook echt kracht om zo te gillen bij het lachen en dan lekker in de hoogte haha. soms probeert hij het zo hoog dat hij de houding wel heeft maar het geluid er niet uitkomt :p

Ik zou zeggen... lekker laten gaan en met hem mee lachen!!:D

3. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    ok mooi!! idd dat gillen zonder geluid is ook herkenbaar! haha

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ah ik gil met haar mee vooral als ze daarna gaat lachen. Alleen nadeel is dat ze het nu af en toe om 6 uur ochtends doet wat erg vermoeiend is als je probeert wakker te worden. :p Ze zucht ook nu daarna komt er gelijk een Hehe eruit alsof ze het zo moeilijk heeft errrrggg schattig. :D

5. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hihi, hier ook zo'n valse kraai. Ik moet er eigenlijk altijd wel mee lachen.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

hier ook, gillen niet echt maar een raar geluid waarbij hij vooral zijn keel gebruikt, de hele tijd aaiiiiirrrr, tja moeilijk uit te leggen maar ik snap niet dat hij nog geen keelpijn heeft, hij doet het al meer dan 2 weken en dat begint bij het wakker worden :p

7. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

hier ook! ik vind het wel grappig. gil vaak terug en dan moet ze lachen:)

8. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook, niet echt gillen maar wel flink haal keeltje zo af en toe open zetten, en dan die mond wagenwijd open :D

Ik moet lachen als ik het zie, en praat gewoon tegen haar terug, net alsof ik haar begrijp. :D

9. lusa30

lusa30 Actief lid

4 dec 2012
    156
    0
    0
    Mijn dochter doet het ook. Is ook 4,5 maand.
    In 1x ook vanacht om 4 uur tot 5 uur. Een uur lang liggen gillen van blijdschap. Ze slaapt ook nog eens bij ons op de kamer.

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, hier ook.
    En ik gil net zo hard mee:)

Oudste deed het ook. Gaat vanzelf over. Hoop je dan.....

11. Bri

Bri Niet meer actief

Gaat over hoor. Vooral onze dochter maakte heel acrobatische toeren met haar stem. Van heel laag tot heel hoog, en een hoop ertussen in.
    En op een dag kletsen ze de hele dag je oren van je hoofd. Ik hoop dat dat ook ooit een beetje minder wordt ;) (al zal ik tegen die tijd met weemoed terugdenken aan de tijden van het oeverloze geklets, het is ook wel heel erg gezellig soms, vooral via de babyfoon als ze met haar knuffels bezig is).

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

dit is ongeveer het gillen hier
    hij houd zich altijd in als ik de camera aanzet door dat geluidje, normaal is het harder
    net wakker dus slaapzakje nog aan

En dit de hele dag - YouTube

13. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Hihi wat schattig Sydneys!! Die geluidjes is hier meer het brabbelen, maar het gillen gaat echt heel hard en schel, zo hard dat mijn oren wel eens piepen haha

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

dit filmpje is iets beter maar het geluid is op een of ander manier minder hard, maar dit doet hij de hele dag met zijn keeltje, ik begrijp niet dat hij geen keelpijn heeft
    ik heb wel het geluk dat zijn stemvolume zoiezo niet echt hard is

Deze is beter - YouTube

15. Dwrtjj

Dwrtjj Actief lid

9 feb 2012
    193
    0
    0
    Dat lijkt inderdaad meer op wat er hier de hele dag gebeurd, maar dan een beetje harder :) schattig om te zien he! ik vraag me inderdaad ook wel eens af of zijn keeltje geen pijn doet en of hij nog wel een stem overhoud hihi

16. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier ook nog steeds!! en ook iets wat op schreeuwen lijkt haha.
    Maar gelukkig ook vaak genoeg zonder geluid.
    Vind t wel schattig en tis gelukkig een stuk minder dan toen ze net dr stemmetje had ontdekt.
    Zie hier een foto van hoe ze gilt :D:D zoooo geweldig! hahahahaha
    Bekijk bijlage 328019

17. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    Hier is het gillen minder geworden maar hij is nu bijna 1.5 en doet het nog best vaak , moet er altijd om lachen hij doet het met zo'n blij bekkie, soms doe ik mee. Gillen buiten in de tuin tijdens het spelen is favoriet :p

Deel Deze Pagina