Hoiiii, nu is het nog niet zo ver maar ik wil me wat verdiepen in de eerste loopschoentjes. Nu weet ik dat een flexibele zool belangrijk is in het begin, dat t wel een stevige schoen moet zijn met goede ventilatie. De merken die ik tot nu toe heb gevonden zijn: Shoesme, Bardossa, Dr. Visser, Bunnies, Elefanten. Zijn er nog merken en/of eisen die ik mis? En dan het liefst wel de wat goedkopere prijscategorie, we hebben helaas niet zoveel geld dat wij (veel) Shoesme/Bardossa schoentjes kunnen kopen.
Onze jongste zoon heeft z'n eerste schoenen van het merk Jochie. Zijn fijne schoenen, ik heb ze aan laten meten in een goede schoenenwinkel. De winkel had die dag een aanbieding, de schoenen daardoor slechts kostten 27,50. Het kan echt de moeite lonen om aanbiedingen/uitverkoop in de gaten te houden.
Ik vind het zooo moeilijk, vind tot nu toe echt niks echt mooi of leuk. Dus wie weet kom ik nog wat tips tegen
Naturino is ook een goede Edit: mijn moeder heeft vroeger Piedro gehaald voor ons. Ik zie dat dat merk ook nog steeds bestaat
Hier track style, twins,bunnies,shoesme,piedro, pinocchio, en bardossa idd. Hupsakee waren ook goed. Hier hebben ze helaas niet lang met de eerste loopschoentjes gedaan omdat die gewoonweg niet hun maatjes te krijgen waren. Gelukkig liepen ze hier zelfstandig los met 9 mnd, 10 mnd, 8.5 mnd en 8 mnd oud. Dochter is nu 15 mnd oud en zit in maat 26 Dus ben blij dat ze 7 mnd geleden al los liep en zo toch nog bunnies en shoesme aankon.
Anders had je nog voor gympen, bijvoorbeel all stars kunnen gaan. die hebben zelfs voor volwassen nog 'first walkers' als je naar de zool kijkt