Welke kleur ogen heeft m’n baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mompelientje, 25 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

I have No clue.

1. Groen

15 stem(men)
    71,4%
  2. Bruin

1 stem(men)
    4,8%
  3. Blauw

4 stem(men)
    19,0%
  4. Grijs

1 stem(men)
    4,8%
  5. Hazel

0 stem(men)
    0,0%
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Hoi, weten jullie wat voor kleur ogen m’n baby van 13 maanden heeft? Kan het ooit veranderen of is het definitief? Hebben jullie foto’s van de verandering?

Ik heb bruine ogen en mijn man heeft een hazel en een blauwe kleur oog (heterochromia)

Onze oudste dochter van 4 heeft altijd donkere bruine kraaloogjes.

Bijgevoegde bestanden:

2. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Lijkt een beetje groen-bruin op de foto.

Edit: ik heb hele donkere bruine ogen en mn man heeft blauwe ogen maar om zijn pupil een soort lichtbruine cirkel dus dat is ook nooit te zeggen. Dochter heeft hetzelfde als hij heeft daarbij zeg ik altijd blauw-groen-bruin ;)

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Inderdaad groen/bruin

Mijn zoontje heeft grijze ogen, maar dan ook om zijn pupil een bruin stukje.
    Het ligt er maar net aan hoe het licht valt.
    Buiten zoentje echt het grijze, binnen lijken het donkere ogen.
    In de afgelopen maanden is het bruine gedeelte we iets groter geworden, maar ik verwacht niet dat hij uiteindelijk bruine ogen krijgt

4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Ik gok dat t blauw/groenig met een bruin randje rond de pupil wordt. Dochter hier had super donkerblauwe ogen maar papa heeft een bruin randje om zn pupil en dat begint dl nu ook te krijgen en steeds lichtere kleur blauw.

Zo had ze ook gitzwart haar bij geboorte net als papa, haartjes zijn niet uitgevallen, maar ze is inmiddels asblond (mijn huidige haarkleur, ik was bijna platina blond vroeger vanaf geboorte tot +-23 jaar ) en ik zie dr steeds lichter worden.

Geen idee wat t wordt, maar het veranderd in elk geval wel.

Deel Deze Pagina