Even een vraagje... Mijn dochter van 14 maanden eet praktisch alles. Nu wil ik voor vanavond een pastasalade proberen. Ik kook met zo min mogelijk zout. Wat kan ze wel en niet eten? - pesto - feta - zongedroogde tomaatjes - gerookte kip - dressing op basis van mayonaise - parmesaanse kaas Sla en augurk zijn geen probleem, neem ik aan? Magere spekjes liever niet, denk ik? Alvast bedankt!
Alles wat je schrijft mag ze. Echter zit ook in al die dingen zout, dus ik zou er een paar dingen uitkiezen. Smakelijk! Klinkt goed
Ik zou gewone cherry tomaatjes doen voor haar. Verder gewoon olijfolie ipv de dressing van mayo. Ook de pesto is een soort dressing al. Niet te scheutig zijn met de kaas. Dan eet je bijna hetzelfde maar is het wat minder zout. Lekker hoor!
mijn dochter van 14 maanden smulde laatst heerlijk van de feta in de salade. Normaal doe ik eigenlijk altijd, ham of kipblokjes, komkommer, (cherry)tomaat, ei, kaas en een dressing (gewoon uit een fles). Daar smult ze heerlijk van.
Bedankt voor de reactie's! Ik denk dat ik hem voor haar iets aanpas, met alleen wat feta, gerookte kip en misschien een zongedroogd tomaatje. Geen pesto-dressing met mayonaise en geen parmesaanse kaas. (is ook een beetje dubbel)