Dreumes wil geen luier en durft niet op potje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ladydi85, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Het is nu een paar weken later en hij geeft zo ontzettend goed aan als hij moet plassen of als hij moet poepen. Vaak als hij 's avonds in z'n bedje huilt, dan moet hij nog een plasje doen. Ik zeg 'm dan dat-ie die in de luier mag doen en dan gaat hij slapen. Zo schattig! Overdag probeer ik 'm steeds vaker op de wc te doen (dat wordt intussen wat minder vaak, omdat hij de hele tijd plas plas riep, maar intussen roept hij het alleen nog maar als er ook echt een plasje komt. Gaat goed dus! Maar de luier helemaal af doen, daar begin ik nog niet aan, hij roept het vaak een paar seconden voor hij begint met plassen, en dan kom ik echt niet op tijd aan met een potje. Daar moeten we nog even iets op verzinnen dus...

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn dochter wil liever ook geen luier om, maar ik ben de baas, luier blijft aan tot ze minstens 2 is :) En dan gaan we pas oefenen met het potje.
    Nou geeft mijn dochter ook maar heeeeeeeeeeeel af en toe aan dat ze moet plassen. Ik ben bang dat ik te vroeg zou beginnen als ik haar nu al op de pot zou zetten..

Deel Deze Pagina