daling temperatuur 1 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by tessa321, Oct 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,051
    178
    63
    Gelderland
    Hallo,
    Onze dochter voelde wat warm vanavond 20u, dus haar temperatuur gemeten, deze was 38,2. Ze leek nergens last van te hebben, dus niets mee gedaan. Om 0.00 werd ze huilend wakker, getroost in bed, leek te lukken (ze viel weer in slaap) maar 5 min later weer huilen. Heb haar mee naar beneden genomen. Tijdens het verschonen bleef ze huilen en omdat ik dacht dat ze ergens last van had heb ik haar paracetamol gegeven. Voordat ik dit geef temperatuur ik altijd, nu was het 36.1.

Is dit een normale daling? Het is zo'n 20 graden op haar kamertje, dus koud is het niet. Ze ligt in romper korte mouw, katoenen pyama, sokken en een mouwloze slaapzak. Ze ligt onder en lakentje voor zolang dit duurt...

Alvast bedankt.

2. soeee

soeee Niet meer actief

Ja onze dochter van 1 ging vorige week ook van 38.3 naar 35.0! Schrok me dood. Kan bij die kleintjes normaal zijn als ze weer beter worden. De temperatuur is dan even ontregeld. Je moet er wel op letten dat haar temperatuur weer normaal wordt en dus niet zo laag blijft, want een lage temperatuur kan ook een uiting van een infectie zijn.

3. tessa321

tessa321 Fanatiek lid

Feb 13, 2013
    1,051
    178
    63
    Gelderland

Share This Page