Hier juist een echt knuffelmonstertje Mijn dochtertje geeft vaak uit zichzelf kusjes en knuffels en kan ook echt heerlijk een tijdje bij je zitten, zomaar even tussen het spelen door. Want naast knuffelen is het echt een heel ondernemend en actief meisje
Thanks voor alle reacties.. Zie wel dat ik niet de enige ben En of het nu waar is of niet, sinds deze post lijkt het wel of ze ineens vaker komt knuffelen Zal wel bijgeloof zijn haha!
Hier ook zo eentje hoor! Als ze moe is komt ze wel tegen me aan liggen. Of als ze getroost wil worden of ziekjes is.
Heel herkenbaar! Mijn zoontje was ook altijd zo, nooit lekker bij je zitten en knuffels en kusjes ho maar! Ik vond dit ook altijd lastig, want je wilt je kind het liefst de hele dag knuffelen natuurlijk! Dit is echt totaal omgedraaid de laatste maanden, hij komt nu heeel vaak even een knuffel of een kus brengen en roept mama/papa ik vind je zo lief, en bij het naar bed brengen vraagt hij er zelf om. Ik denk dat het echt door de leeftijd komt, en dat ze dit later dubbel en dwars weer inhalen
Mijn zoontje wil ook alleen maar bij me hangen als hij ziek is. Voor de rest heeft hij het veel te druk om te knuffelen (geen rust in de kont) Ik krijg nu wel heel veel knuffels als ik hem naar bed breng maar dat is tijdrekken voor het slapengaan haha. Maar evengoed heel fijn dat ik dan wel knuffels krijg
Hier nog geen dreumes maar mijn zoontje is helemaal niet van het knuffelen. Alleen toen 'ie nog niks kon lag hij lekker bij me. Maar sinds hij kan bewegen heeft hij het veel te druk. Ik zet hem weleens bij me op schoot en dan legt hij z'n hoofdje op me maar na 1 minuut heeft 'ie er alweer genoeg van. Vind het jammer hoor maar hij wil zoveel tegelijk. Hij heeft niet eens tijd om zijn flesje rustig te drinken. Hier dus een ondernemend ding, niks mis mee maar vind het zo snoezig als hij lief bij me zit.