Dreumes wil niet knuffelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liza28, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Hier juist een echt knuffelmonstertje :) Mijn dochtertje geeft vaak uit zichzelf kusjes en knuffels en kan ook echt heerlijk een tijdje bij je zitten, zomaar even tussen het spelen door. Want naast knuffelen is het echt een heel ondernemend en actief meisje :)

2. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Thanks voor alle reacties.. Zie wel dat ik niet de enige ben :)
    En of het nu waar is of niet, sinds deze post lijkt het wel of ze ineens vaker komt knuffelen ;) Zal wel bijgeloof zijn haha!

3. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Hier ook zo eentje hoor!
    Als ze moe is komt ze wel tegen me aan liggen.
    Of als ze getroost wil worden of ziekjes is.

4. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Hier toevallig ook dat ze vaker komt knuffelen na mijn post ;)

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahaha dat meen je niet! Zouden ze hier stiekem meelezen ;)

6. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    Max was ook zo...maar dat is helemaal bijgetrokken :)

7. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Heel herkenbaar! Mijn zoontje was ook altijd zo, nooit lekker bij je zitten en knuffels en kusjes ho maar! Ik vond dit ook altijd lastig, want je wilt je kind het liefst de hele dag knuffelen natuurlijk!

Dit is echt totaal omgedraaid de laatste maanden, hij komt nu heeel vaak even een knuffel of een kus brengen en roept mama/papa ik vind je zo lief, en bij het naar bed brengen vraagt hij er zelf om.

Ik denk dat het echt door de leeftijd komt, en dat ze dit later dubbel en dwars weer inhalen :)

8. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.054
    2.554
    113
    Limburg
    Mijn zoontje wil ook alleen maar bij me hangen als hij ziek is. Voor de rest heeft hij het veel te druk om te knuffelen (geen rust in de kont)
    Ik krijg nu wel heel veel knuffels als ik hem naar bed breng maar dat is tijdrekken voor het slapengaan haha. Maar evengoed heel fijn dat ik dan wel knuffels krijg:D

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Hier nog geen dreumes maar mijn zoontje is helemaal niet van het knuffelen. Alleen toen 'ie nog niks kon lag hij lekker bij me. Maar sinds hij kan bewegen heeft hij het veel te druk. Ik zet hem weleens bij me op schoot en dan legt hij z'n hoofdje op me maar na 1 minuut heeft 'ie er alweer genoeg van. Vind het jammer hoor maar hij wil zoveel tegelijk. Hij heeft niet eens tijd om zijn flesje rustig te drinken.
    Hier dus een ondernemend ding, niks mis mee maar vind het zo snoezig als hij lief bij me zit.

Deel Deze Pagina