Dreumes wil niks ander dan diksap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iris89, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Drm gaf ik in mijn 1ste bericht al aan dat er amper een theelepel roosvice hier de fles ingaat en word aangevuld met water. T kleur iets aan maar je proeft en ruikt de roosvice niet eens maar voor zijn gevole drinkt ie t dus doordat ie de kleur ziet maar eigenlijk kan je t net zo goed 7 flessen water per dag noemen. HIj kan nog niet echt goed uit een beker drinken zelfstandig en wilt altijd zijn mickey mouse flesje en ja ik heb er geen prob mee, komt vanzelf goed. Dus hij krijgt zeeeeeeer minimaal suiker binnen want als ik er een slok van neem proef je water, heeeeel soms maak ik t wat zoeter en dan wil ie t al gauw nie meer want smaakt anders.

Dus TS zou t van t zoete steeds een beetje kunnen afbouwen en afbouwen totdat je kindje t verschil niet meer proeft maar denkt dat t diksap is zoals voorheen vanwege de kleur ;) t is t proberen waard. En dit is mijn tip al vanaf 1ste bericht ;)

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik weet eigenlijk niet goed of een kindje snel teveel kan drinken, maar ik heb wel eens gehoord dat volwassenen die teveel drinken last kunnen krijgen van 'overwerkte nieren'.

Maar wat ik zeg, geen idee of dat bij kinderen ook zo is.

Maar wat je zegt: beter wel drinken dan niet drinken.

Deel Deze Pagina