Ik zoek slofjes/schoenen voor mijn zoontje. Ik heb nu wel een paar van de prenatal maar die trekt hij binnen 10 sec uit.. Als we gaan wandelen moet ik 100x die sloffen weer aantrekken is geen succes. Iemand tips?
Ik heb deze slofjes besteld bij de H&M, maar moet ze nog binnen krijgen, dus weet niet hoe ze vallen e.d. Maar vond 10 euro voor leren slofjes wel een leuk prijsje Product Detail | H&M NL
Mijn zoontje heeft slofjes van Aapies, bevalt goed! Daarvoor sneakerlook slofjes van Hema, die zaten ook goed, maar die van Aapies zijn wat soepeler dus fijner bij het kruipen enzo, alhoewel mijn zoontje ze in huis eigenlijk nooit aan heeft, misschien straks in de winter.
ik heb deze altijd gehad voor mijn zoon : bol.com | Lodger slof fleece greige 0-3m 1 st | Baby ze bevielen erg goed maar zijn wel warm aan, nu heb ik voor de warmere dagen deze : Baby Paws® | Zacht leren slofjes voor baby's en peuters ! en die bevallen ook prima !
Zulke dingen had ik vorig jaar voor m'n zoontje, binnen to time had hij ze uit hoor! Zijn gewoon dikke sloffen eigenlijk, niks geen stevig elastiek of iets zodat de slof goed aan blijft.
https://www.baby-steps.nl/babyslofjes Ideaal!! Krijgt hij echt niet zelf uit! Heb ze nu al voor het 2e seizoen en ga alweer nieuwe kopen daar.
Ik had voor mijn zoontje Aapies. Hele fijne slofjes! Als mijn dochter wat ouder is ga ik die ook voor haar bestellen.