Mijn dreumes heeft sinds een paar maanden al zijn tanden en kiezen. Voorheen wanneer er een tand doorkwam kwijlde hij een tijdje heel erg, maar als de tand doorkwam ging dat weer over. Nu kwijlt hij sinds anderhalve maand non stop, terwijl er dus niets meer hoeft door te komen. Ik heb echt geen idee waar dat vandaan komt en wat ik daar aan zou kunnen doen. Hebben jullie een idee? Is dat kwijlen iets dat erbij kan horen, ook als er geen sprake is van doorkomende tanden of kiezen?
Mijn dochter is bijna 19 maanden en kwijlt ook nog heel veel. Kan ook komen door andere ontwikkelingen in de mond bijvoorbeeld spraak. Rond 2 jaar is het meestal wel over. Gaan ze ook steeds meer praten.
Ja heeft mijn jongste dochter ook gehad rond die leeftijd. Nu weer een stuk minder/niet. Andere 2 hebben dat nooit zo gedaan rond die leeftijd. Zoon kwijlde bijna nooit, oudste dochter kwijlde tot een jaar hele slabben vol, maar daarna dus niet meer. Zal wel per kind verschillen
Hier is ze aan t klooien met dr tong en kwijlt ze ook alles onder (buitenom de tanden en kiezen waar ze ook al door kwijlt)