baby 7 maand spuugt al 3 dagen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hugbear, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Zoals de titel al zegt.

Mijn kleinste uk spuugt nu al werkelijk alles uit over de afgelopen 3 dagen. Ik bied kleine hoeveelheden aan (30 cc). Maar hij hoest 1 keer en alles is er weer uit. Nu merk ik dat zijn keel ook pijn begint te doen :(

Gisteren ben ik al bij de huisartsenpost geweest. Want het spugen i.c.m. hoesten (al 3 weken) en een beetje verhoging vertrouw ik niet.

Dus hij zegt afgezien van de amandelen en klieren die minimaal opgezet zijn kan ik niks zien. hij is nog gewoon alert dus ook niet uitgedroogd.

Maar nu spuugt hij dus al vanaf zaterdagochtend en nu bood ik hem net 30 cc melk aan in de fles en nu laat die ook elke keer de speen los (alsof die hapt naar adem) :(. ik bied hem nu elke keer 1 a 2 theelepels water met ors aan. Maar ik merk dat hij honger heeft en hij is echt niet zichzelf.

Wat moet ik nou doen? vandaag alleen theelepels water met ors aanbieden en aankijken of straks nog een keer naar onze eigen huisarts? ik ben zo bang dat hij uit gaat drogen :(

Liefs

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Waarschijnlijk houd hij meer binnen dan je denkt. Melk zorgt voor extra slijm, wat doet hij als je water geeft?

Als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen.
    Je ken ook tijdens het telefonische spreekuur (als ze dat hebben) bellen en advies vragen. Heb ik ook wel eens gedaan, toen J ineens 40graden koorts kreeg.

Beterschap & sterkte.

3. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Ik heb hem nu 2 x een paar theelepeltjes water met ors gegeven. Dit is tot nu toe wel blijven zitten.

Melk durf ik op het moment eigenlijk niet aan. Volgens mij begint zijn keel pijn te doen van het spugen :(

Als ik hem vandaag dan alleen water met ors blijf aanbieden en morgen weer melk probeer? Kan dit geen kwaad?

Ik weet het echt niet.

Mijn oudste heeft dit nog nooit gehad.

Liefs

4. happymama

happymama Niet meer actief

Hij kan best een dag zonder voeding als je m maar vocht geeft. Als hij vraagt om eten zou ik t wel geven . Ik zou ook de ha bellen en t uitleggen . Ze zullen dan wel zeggen of je langs moet komen of niet

Deel Deze Pagina