Ik ben lichtelijk ongerust. M'n dochter wil sinds een week niet meer buiten lopen, ze wil zelfs gedragen worden. Normaal is dat een no go omdat ze altijd zelf wil lopen. Toen ze vandaag met boodschappen doenniet eens met een mini winkelkarretje wilde lopen en persè in het zitje van de grote winkelwagen wou begon ik een beetje ongerust te worden. Thuis loopt ze ook minimaal en als ze al loopt dan lijkt het wel alsof ze dronken is. Nu heeft ze afgelopen zaterdag wel 39.3 graden koorts gehad... Nog even aankijken of morgen de huisarts bellen?
Dit kan idd met het evenwichtsorgaan te maken hebben. Dat zit achter je oren dus misschien heeft ze een oorontsteking omdat ze ook koorts heeft gehad en is t nu aan t sluimeren? Ik zou t even laten na kijken omdat je heeeeel ziek kan zijn als je evenwichtsorgaan ook ontstoken is/word.
Laat dit maar even beoordelen bij de huisarts. Kan het evenwichtsorgaan zijn maar ook iets anders. Klaagt ze over hoofdpijn of is ze lichtschuw, Valt ze ook meer en haar hoofd stoten?
Ow jee... Evenwichtsorgaan dus Ik ga morgen heel gauw naar de huisarts. Voor de rest is ze heel normaal. Ze hangt alleen iets meer.
Bedankt meiden! Mijn zoontje doet dit ook ineens, nu heeft hij 3 weken geleden een ab kuur gehad voor 14 dagen ivm oorontsteking, en nu sinds maandag weer, hij gilde van de pijn, en ik merkte dat ook, heel erg zwalken en snel omvallen, ook uit het niets, maar dat zal bij hem dan aan zijn oorontsteking liggen. Ik wilde het nog even aankijken voor ik de huisarts zou bellen, maar dan weet ik nu waar het door komt, en maak ik me niet meer zo druk..
Oké, heb de HAP maar gebeld omdat ze ook heel veel huilt ineens. Ik moet met spoed komen. Volgens assistente had ze veel pijn. Ik had aangegeven dat ik morgen wel naar m'n eigen huisarts zou gaan, maar ik moest toch echt nu komen.
Ik ga niet snel naar de HA maar dit vind ik toch echt een geval snel de HA bellen en niet wachten.... Hopelijk valt het mee
Ik hoop voor je dat het "gewoon" oorontsteking is. Zou wel logisch zijn voor de pijn, dat kan echt heeeeeel pijnlijk zijn. Niet leuk als ze ineens pijn heeft en je je al zorgen maakt. Succes meis!
Dergelijke stuurloosheid bij kinderen zie je vaker bij een infectie, vaak ook bij een virus. Gaat vanzelf weer over. Als je goed kijkt, kan je misschien de ogen gekke bewegingen zien maken. Maar het is goed om andere oorzaken te laten uitsluiten.
Dank meiden! Loos alarm gelukkig. Er is niets mis met haar evenwichtsorgaan, maar ze heeft wel een fikse oorontsteking en astma (?) Het zwalken is omdat ze zwakjes is door griep. Het positieve is dat ze nog steeds heel ondernemend is.
Zwalken kan ookheel goed toch door de oorontsteking komen! Zelf vorige jaaar ook zo erg gehad dat ik niet normaal meer kon lopen en zl had het vorige week over zijn wiebelbenen toen hij oorontsteking had Wel fijn dat er verder niks ernstigs is. Sterkte verder!
Gelukkig is het te verklaren. Ik zou wel bij aanhouden of erger worden opnieuw contact opnemen met je huisarts.