Dreumes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dushi, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vandaag is onze kleine meid een dreumes O:)

Gister hebben we haar 1e verjaardag gevierd.
    Nieuwe jurk, grote taart in de vorm van een 1 met allemaal leuke dingen erop en uiteraard ontzettend veel kadootjes 8)

Drie uurtjes duurde haar eerste partijtje en er waren drie kleintjes van 2 - 6 jaar. Toch waren we allebei gesloopt en is ons prinsesje zonder probleem direct als een roos in slaap gevallen :D

We gaan het niet meer over de bevalling hebben, dat is geweest en ze is geen baby meer. Je sluit het eerste jaar gewoon helemaal af voor mijn gevoel....

Ook gaat ze bijna lopen.

Jeetje, wat is dit hard gegaan!

Herkenbaar?

Groetjes,
    Danielle

.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heeeel herkenbaar'

Gefeliciteerd met haar 1e verjaardag

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heeeeeeel herkenbaar! Het lijkt wel alsof het eerste jaar 'in a blink of an eye' voorbij is gegaan :confused:
    Gek is dat eigenlijk hé. Je hoort mensen altijd wel zeggen 'geniet er maar van, want voor je het weet is het voorbij' Op dat moment neem je het allemaal niet zo nauw en denkt van 'zal allemaal wel' maar het is verdorie echt zo :confused: Ik sta er nog regelmatig bij stil, en probeer elke dag overdreven te genieten :)

Nog gefeliciteerd met je 'grote' kleine meid ;)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Van harte gefeliciteerd met je dreumes! Het gaat idd verschrikkelijk hard. Ik zeg altijd, een keer niezen en er is weer een maand voorbij ;)

Deel Deze Pagina