oh jawel hoor, maar denk dat het bij mij gewoon jeugdsentiment is het is toch het zuiden waar ik bijna mijn hele leven heb gewoond...ik ben er gewoon gehecht aan geraakt waar ligt aquabest???
me too...... Geboren en getogen Eindhovense...maar nu sinds eind 2002... woonachtig in omgeving Rotterdam.... Ze horen hier nog steeds dat ik uit Eindhoven kom.... en in Eindhoven horen ze dat ik in Rotterdam woon.... hoor dus nergens bij... Kom oorsponkelijk uit de Bennekel.... later ook in Strijp gewoond, bij psv Stadion....
Wat leuk, nog meer dreumes-mama's uit eindhoven e.o. Ik woon zelf al heel mijn leven in Eindhoven. Iemand zei dat het niet zo'n mooie stad is. Sinds onze meid er is, heb ik pas 'ontdekt' hoe groen het er is. Ik vind het er heerlijk wonen, en 'heul gezellig'!! Mijn broer woont trouwens in Den Haag, vlakbij het Zuiderpark. Vind ik ook wel wat hebben hoor. Dichtbij zee, en ik vind Den Haag ook een mooie stad, en voor een stad in de Randstad ook best gezellig... Ik ga vanmiddag iig lekker genieten van het Brabantse zonnetje!
Ik vind Eindhoven wel een groene stad, maar het mist iets krakteristieks vind ik. Oude panden en zo vind je bijna niet omdat het een relatief nieuwe stad is en dan ook nog eens een echte industriestad. Net als Helmond trouwens hoor, daar heb je eigenlijk hetzelfde...
Tja, Eindhoven is inderdaad niet de mooiste stad van NL... Niet echt een nominatie voor mooiste gebouwen. Maar wel gezellig. En er zijn in de omgeving veel mooie wandelplekjes... Rond de Dommel en bij Nuenen enzo. Dit weekend ga ik eens een rondje Stiphoutse bossen doen met de kleine... schijnt ook erg mooi te zijn. @EmyD: Ben ook geboren en getogen Eindhovense. Kom oorspronkelijk uit de Lievendaal (is nu platgegooid en nieuwbouwwijk gebouwd) en ik woon nu in Blixembosch. Fiets nog wel eens door de wijk waar ik opgegroeid ben... beetje heimwee
ik ga dalijk heerlijk naar het strand lekker eten en drinken in zo'n tentje das het enige wat ze in brabant niet hebben STRAND!!! anders was het er perfect (oh ja een paar bergen mag ook wel maar dat ontbreekt in heel nederland)
Jaloers!!! Ik ga nog even werken en dan zometeen in een hete auto zitten een half uurtje (heb helaas geen airco), daarna grote boodschappen doen, bleh Snel even wat koken en hopenlijk ook nog even wat aandacht aan mijn mannetje schenken (is bij oma vandaag). Denk dat ik vanavond maar eens met een goed boek in de tuin ga zitten (hopenlijk koelt het niet te snel af)
? heb daar ook nog gewoond.... straat achter die alberthein...(telegenstraat) is daar alles plat? ben daar helemaal niet meer geweest....
Telegenstraat niet, geloof ik... meer richting de snelweg / oprit snelweg. Hamakerstraat enzo. Dat waren die lelijke geel-bruine woningen met die grote platen aan de zijkant
Hier nog een mama uit omgeving Eindhoven! Woon in Helmond om precies te zijn! Geboren in Geldrop maar woon sinds m'n 7e in Helmond.
hallo mama,s Hier n mams uit waalre dorpje langs eindhoven,kom eigenlijk uit de nirkant of wel neerkant dat ligt langs helenaveen liessel meijel die kanten. woon hier nu 5 jaar en t bevalt me goed,mis wel de rustige omgeving want tja eerst woonde we bekant in de peel hahahah. groetjes krullie
Kan het beter wijzigen naar "Helmond e.o." Vandaag helaas geen zonnig Zuiden... As. weekend wel, hoop ik... wil dan met mijn meisje naar Dierenrijk Europa gaan... Beestjes kijken is altijd een succes. Mijn man is een week weg... dus ben alleen met Joleijntje. Supermarkten vind ze ook leuk trouwens... is wel makkelijker en goedkoop vermaak
Ja dat vind ik nou ook, wijzigen die handel (nee hoor) Ik vind Dierenrijk wel leuk, maar zo duur in vergelijking met Burgers Zoo of iets dergelijks. Moet zeggen dat er tegenwoordig wel dieren te zien zijn die de moeite waard zijn. En veel speelgelegenheid en dieren die je aan kunt raken. Bij Burgers betaal je een paar euro meer en dan heb je een desert, een ocean, een bush e.d., maar ja wat ik eigenlijk wilde zeggen: veel plezier Volgens mijn vriend ben ik langdradig. Valt wel mee toch?
He hallo, Hier ook een Helmondse mama van bijna 2. Kom verder niet uit Eindhoven. Heb wel zo'n beetje overal gewoond. Nu zitten we hier goed. Fijn aan het bos. En nu lekker vakantie. Hopen dat het zonnetje nog een beetje komt 8) Groetjes, erwtje