Hey mensen Ik ben na de 2 zwangerschappen best aangekomen. Tis niet extreem veel, maar toch al met al zo'n 6 kilo en dit wil ik er graag weer af hebben. Zijn er nog meer die hier voor gaan?? Dan kunnen we elkaar motiveren! Ik weeg nu ruim 72 kilo en wil graag weer terug naar de 66 kilo (=bmi van 21) Wie doet er mee??
Hi Suzy, Hier een beetje hetzelfde verhaal. Ik wil graag terug naar de 68 kilo. Toen ik zwanger raakte was ik bezig met afvallen en woog ik 70 kilo. Nu zit ik op de 74, dus als ik er 4 afval zit ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar liever nog even die extra 2 er ook af.. Dus ik doe mee!! Hoe ben jij bezig met afvallen? Ik loop sinds kort hard, en doe thuis wat buikspieroefeningen, ook heb ik zo'n sportprogramma op de wii. Het moeilijkste vind ik mijn eetpatroon, ik snoep erg graag... Ik weet dat ik door wat beter op mijn eten te letten en meer regelmaat in het sporten te brengen het me wel gaat lukken, maar nu de motivatie nog. Wie weet lukt het op deze manier.. x