Ik geef sinds 1 week alleen nog maar gewone halfvolle melk. Ik heb nog een tijdje poedermelk nr. 3 gegeven en langzaam de gewone melk geintroduceerd. In het begin vond hij het niet lekker, maar op een gegeven moment maakte het hem niks meer uit. Volgens mij maakt het qua prijs niet zoveel uit hoor, ik deed een maand met een blik poedermelk (7 euro, bonbebe), volgens mij ben je dat ook wel kwijt aan normale melk.
Ik wil na een jaar ook doorgaan met groeimelk nummer 3. Kruidvat pak kost 6 euro en doe ik 2 weken mee dus vind het geen geldklopperij. En ach gewone melk moet kunnen tussendoor en zekers zal ik wel alert zijn op de vit D. http://www.vitamine-info.nl/vitamine_d Maar de vraag is of een pak dreumesmelk of gewone melk. Is toch anders weer dan aangemaakt groeimelk 3 ?
wij geven beiden. ook vanwege de vitamine D. Dano vind gewone melk heel lekker. maar wordt snachts vaak wakker en wil echt perse opvolgmelk.
Hier ook groeimelk. Ik heb het even vergeleken en 1 pak verse melk komt op ongeveer 1, dit is maar een paar dagen houdbaar. Ongeveer 3 per week. Met 1 pak Friso doen we een maand ( 9) dus is zelfs goedkoper voor ons.... En ik vind het een fijner gevoel (slaat nergens op, ik weet het )