Dreumesmelk of gewone melk?

Discussie in 'Voeding' gestart door Sanne1985, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties weer! Ik wist niet helemaal zeker of die 300 ml een maximum, of minimum was..

@Kristel: wow, tot 9 uur geslapen, wat een luxe zeg! Hier sinds gisternacht een heeeel verkouden meisje, dus het slapen en het eten/drinken gaat wat slecht. Hopelijk is ze snel weer beter..

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ja, lekker he... altijd vervelend als je meisje verkouden is, dan gaat het eten/drinken en slapen hier ook altijd slechter hoor!
    Vannacht hier ook goed gegaan zonder die laatste beker melk voor het slapen gaan! Was vanmorgen om half 9 wakker...:D

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Hihi, misschien moet ik die laatste beker dan ook maar weglaten :D ik vind 7 uur VROEG!

4. MamavanTwan

30 jan 2012
    7
    0
    0
    Annen
    Wat leuk om dit tegen te komen, ik zat met dezelfde vraag in mn hoofd! Mijn zoontje wordt met 5 weken 1 jaar en ik had ook al zoiets van, moet ik dan Dreumesmelk gaan kopen? Hij krijgt nu nog een bordje pap van opvolgmelk en een flesje voor het slapengaan.. 's middags bij zijn boterham oefen ik met slokjes volle melk, omdat wij dat ook altijd drinken.. Geen idee wat beter is; halfvol of vol? Ik geef het trouwens gewoon koud in een tuitbeker.. Zal wel goed zijn? Ik denk dat hij volgende maand sowieso wel van zijn avondflesje af is en dan ben ik van plan de pap ook van gewone melk te gaan maken.. Gaat heel wat kosten schelen!

Deel Deze Pagina