Ik heb totaal geen idee Best erg, maar we hebben best nog ea. van zijn oudere zus/broer, oa. loopwagen, little people. Hebben jullie nog een leuk idee? Wat is nou echt leuk voor zo'n klein kereltje??
Nijntje verstoppertje. Hij vind het nu pas echt heel leuk maar toen hij 1 jaar was vond hij die nijntje wel al heel lief. Nu zitten we wel elk dag verstoppertje te spelen en hij verstopt nijntje ook al! Wel altijd op dezelfde plaats! hoewel hij vandaag voor het eerst een andere verstopplek had gevonden om nijntje neer te leggen. Toettoet serie. Vooral de auto's in het begin
Ik ben ook heel benieuwd. Zoontje wordt over 2 weken 1 en kom er maar niet uit. Hebben een puky loopfiets en een skipykoe. Maar wat verder....?
Hier krijgt de kleine man van ons een ergopouch slaapzak (als ze weer op tijd leverbaar zijn, duim duim) en we gaan een speelgoedkist bestellen. Wij geven bewust geen speelgoed, omdat hij dat van de visite gaat krijgen en we vieren ook nog Kerst...hij wordt dus overstelpt met cadeaus en daarom hebben we voor praktische dingen gekozen. Van de ene oma krijgt hij een loopwagen, van de andere iets van Little People. Verder wat klein speelgoed van Fisher Price van de visite. Nijntje verstoppertje staat op het Kerstlijstje .
nijntje verstoppertje is erg leuk! wij hebben de kikker versie bedenk je wat je het komende jaar allemaal zou willen voor hem, alles wat je nu voor zn verjaardag koopt/krijgt hoef je niet halverwege het jaar te kopen! en heb je nu toch leuke kado's. en dat hij er dan misschien de eerste paar maanden nog niet zoveel mee kan geeft niet toch? maar dit vind ik ook nog leuke dingen boekjes, verf puzzels grote vrachtwagen van little tikes (kunnen ze op zitten) gereeschapstafel keukentje eigen stoeltje voor aan de salon tafel
Mijn zoontje is 6 december jarig en hij krijgt van ons een megabloks speeltafel met een zak extra blokken. Ik wou eerst toettoet garage cadeau doen maar die krijgt hij van mijn moeder en broertje samen incl. brandweer en nog iets van toettoet. Ik vond het ook ontzettend moeilijk hoor!
Toet toet Loopfietsje van woezel en pip Duplo Boekjes Ballenboom vtech Speelgoed autootjes Dat was/is hier echt een hit 😃😃 vooral duplo, daar speelt hij momenteel de heeele dag mee