hallo allemaal ik ben op zoek naar leuke sandalen voor ons ventje maat 21/22. Het liefst leren sandalen. De sandalen van develab hebben we gepast, maar die doen zeer bij zijn wreef. Nu heb ik de sandalen van kipling bij de winkel in zijn maat besteld, maar heeft er iemand nog andere ideeen van leuke stoere jongens sandalen??
dat zijn geen leren sandalen van replay. uiteindelijk heb ik andere sandalen van develab gevonden die wel verstelbaar zijn. komen vandaag of morgen binnen met de post.
Ik zoek ook sandalen voor onze zoon in maat 20/21. Zag dat Teva ook veel soorten heeft, alleen niet in kleine maatjes?? En ik vraag me af hoe handig een schoen met open teen is. Iemand ervaring mee met 1,5 jarige dreumes?
Ik zou met een neus doen. Alstie dan valt. Voor mij zijn sandaaltjes zonder neus geen optie. Ik zie t al voor me, bij elke stoeprand. Nee, dat vind ik zielig. Maar ms overdrijf ik, dit wordt de eerste lopende zomer
Teva heeft ook in kleine maten sandalen, dat is dan type Hurricane 1 (vanaf mt 17). Tot nu toe hebben onze kinderen deze sandalen super veel aan gehad in de zomer. Wilde voor komende zomer wat minder sportievere sandalen voor Lotte. Zag dat de Dolcis een soort van birkenstock's/kiplings heeft (Hush Puppies - roze sandalen | Dolcis.nl). Maar Lotte riep meteen 'au' toen ik ze bij haar aanpaste. Dus ik denk dat we toch weer voor de Teva's gaan . Die blijven favoriet!!
Zal eens voor de Hurricane Googlen. Hij heeft nu maatje 19 dus van de zomer zal wel 20/21 zijn. @lili81, heb jij altijd met open teen gehad? Ik heb net zoals jekil het idee dat hij dan constant zijn tenen overal aan kan ophalen. Of valt dat mee?
Zetha79: ze hebben geen van beide ooit hun tenen open gehaald. Dat gebeurt echt niet zo maar! Oh, nog een tip qua maten: de Teva's van voorgaande jaren vallen groot uit! Bij de Teva's van dit jaar hebben ze de maatvoering aangepast zodat ze realistischer uitvallen.
Bij mijn oudste als dreumes ook teva's gehad..heeft dr tenen nooit open gehaald dus ga ze voor onze kleine man ook weer halen. Ideaal op vakantie kunnem zo het meer oid inlopen
Waarom de keuze voor leer eigenlijk? Als je een sandaaltje zoekt met dichte teen, dan kan je eens kijken bij bardossa. Anders inderdaad ook van kipling. Hier ook wel fan van de teva, met name omdat ze echt overal tegen kunnen en goed lopen voor die kleintjes. Ze kunnen en mogen kletsnat worden..... Wat betreft ophalen van de tenen, als je de sandaaltjes niet te klein koopt (overstekende tenen of tenen precies gelijk met de rand) , dan valt dat reuze mee en heb je daar echt geen last van. Ze moeten bij de tenen een stukje over hebben, op die manier bezeer je de tenen echt niet zomaar.
Klinkt eigenlijk ook best wel logisch dat ze de tenen niet zo snel openhalen. Ik loop het liefst de hele dag op blote voeten en heb ook nog nooit open tenen gehad. Onze zoon loopt ook liefst op blote voetjes dus met de tenen zal het inderdaad wel meevallen. Voordeel van de teva lijkt me dat ze ook makkelijk in water kunnen. Nu alleen nog vinden waar ze zo klein te koop zijn. Waarschijnlijk moet assortiment voor sandalen nog op gang komen, want op internet nog niet in overvloed gevonden.
Hier voor mijn zoon ook teva's. Ze verdienen wat mij betreft niet de schoonheidsprijs maar ze zijn echt heel handig en hij loopt er goed op. Dit jaar wou ik eigenlijk wat anders dus ik heb de develab en replays gepast maar op beide loopt hij niet goed. Dus nu maar weer teva's. Overigens nog nooit last gehad van zere tenen