volgende week gaan we naar oostenrijk 2 weken eerst verbliven we op 800 meter hoogte daarna op 1200 meten maar er zijn dagen dat we op 2200 meter zullen zitten. moet ik voor onze zoon oordopjes hebben ivm de druk??
geen idee, heb het alleen meegemaakt met vliegen, maar dat was geen probleem zonder oordopjes. zou wel iets van een zonnebrilletje regelen! ff offtopic: ben wel erg jaloers, en ook erg nieuwsgierig (mijn moeder woont in oostenrijk, vandaar): waar ga je ergens heen? wij gaan hopelijk in juni naar kirchberg, als het vakantiegeld er is, en mijn moeder niet hoeft te werken. lees dus ook even mee met je of het nodig is..
Oordopjes is volgens mij meer iets voor het vliegtuig, als je gewoon met de auto naar boven rijdt zul je daar niet zo'n last van hebben. Je zou wel met hoogteziekte te maken kunnen krijgen, al weet ik niet zeker vanaf welke hoogte je dat krijgt. Maar dat is meestal 1 dagje.
ik heb een zonne bril van babybanz ander houd hij hem nooi op. wij beginnen in rietz ((tussen insbruck en telfs) daarna gaan we naar westendorf. met tussen stops in obsteig/kutai/seefeld/insbruck ik zal zo blij zijn als ik wutzburg voor bij ben en ulm zie staan we zijn al 2 jaar niet meer daar geweest is echt te lang. tis ons 2de thuis