welke dekbed voor peuter??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door flippy, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippy

flippy Actief lid

16 jul 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Mijn zoontje slaapt nog in zijn ledikant met de slaapzak( nu met een dekentje overheen omdat het zo koud is) maar ik wil alvast beginnen met een dekbed. Maar ik weet niet welke ik moet kopen?? Ik dacht eerst, even snel een dekbed halen maar er is zoveel keus ineens, ik weet niet wat de beste voor hem is. En welke maat voor in deledikant, hij 2,3 jaar.
    Welke hebben jullie voor de kleintjes en waarvandaan???

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een peuter dekbedje, gewoon bij de Hema gekocht.
    Deze is ook anti allergeen

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ik heb ook een Hema peuterdekbedje gekocht.

4. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of er een Jysk in de buurt zit, maar die hebben peuter dekbedden voor leuke prijzen. Ik zou dan niet zo'n dikke nemen als ik jou was, want wij hadden een vrij dikke gehaald en daar kwam ze altijd zwaar zwetend onder vandaan......Een zomer dekbed is vaak al voldoende.

5. randi

randi Niet meer actief

heb de mijne bij ikea gehaald, helemaal niet duur en toffe overtrekken ook voor kleine prijzen

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier ook een van Ikea. Een zomerdekbedje, en ze zijn lekker breed dus kan je ze gewoon instoppen. Heb er ook een zacht hoesje bij met olifantjes enzo. Prima spul :)

Charlie

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier een gewoon dekbed gehaald bij de euh dekbedden en dekbedovertrekwinkel.
    Een gewone 90x200.
    Had eerst een vrij dikke maar daar zweette ze ontzettend in als ik ging kijken dus heb een dunnere gehaald voor haar want het was echt te warm.
    Ze slaapt nu wel in een peuterbed maar wat ik overhoudt steek ik gewoon onder het matras.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb ook die van de hema gekocht. We gebruiken deze in het peuterbedje van mijn zoon. Maar afgelopen weekend ook in het ledikant bij mijn ouders. Wel een beetje groot, maar als je een stuk om het voeteneind heen slaat, gaat dat prima.

Deel Deze Pagina