Mijn zoontje slaapt nog in zijn ledikant met de slaapzak( nu met een dekentje overheen omdat het zo koud is) maar ik wil alvast beginnen met een dekbed. Maar ik weet niet welke ik moet kopen?? Ik dacht eerst, even snel een dekbed halen maar er is zoveel keus ineens, ik weet niet wat de beste voor hem is. En welke maat voor in deledikant, hij 2,3 jaar. Welke hebben jullie voor de kleintjes en waarvandaan???
Ik weet niet of er een Jysk in de buurt zit, maar die hebben peuter dekbedden voor leuke prijzen. Ik zou dan niet zo'n dikke nemen als ik jou was, want wij hadden een vrij dikke gehaald en daar kwam ze altijd zwaar zwetend onder vandaan......Een zomer dekbed is vaak al voldoende.
Hier ook een van Ikea. Een zomerdekbedje, en ze zijn lekker breed dus kan je ze gewoon instoppen. Heb er ook een zacht hoesje bij met olifantjes enzo. Prima spul Charlie
Hier een gewoon dekbed gehaald bij de euh dekbedden en dekbedovertrekwinkel. Een gewone 90x200. Had eerst een vrij dikke maar daar zweette ze ontzettend in als ik ging kijken dus heb een dunnere gehaald voor haar want het was echt te warm. Ze slaapt nu wel in een peuterbed maar wat ik overhoudt steek ik gewoon onder het matras.
Ik heb ook die van de hema gekocht. We gebruiken deze in het peuterbedje van mijn zoon. Maar afgelopen weekend ook in het ledikant bij mijn ouders. Wel een beetje groot, maar als je een stuk om het voeteneind heen slaat, gaat dat prima.