Heeft iemand ervaring met de kwijlslabbetjes van dribbib? Mijn dochter kwijlt sinds haar geboorte al, en zodra er tandjes aankomen kan ik haar ieder uur een schoon shirt aantrekken. De gewone slabben ben ik een beetje zat, en vind ze ook niet leuk. Wil iets hippers en vlotters. Na zoeken kwam ik deze tegen en heb er meteen 4 besteld. Heeft iemand hier ervaring mee of andere tips voor leuke kwijl slabbetjes?
Hihi, ik verschoon kwijlshirts alleen als we naar wat "netjes" moeten. Maar ik zag ze gisteren in de stad, zien er leuk uit!
Nu het warmer gaat worden ben ik ook een beetje huiverig voor smetplekken in haar nek. Kan er beter een lekbakje onderhouden . Ik verschoon vaker als ik geen slab om heb, anders worden haar kleren zo nat en plakkerig. Vind ik ook niks eigenlijk.
Hier spuugt mn dochtertje best regelmatig ( is nog klein, ligt nog altijd bv in box of bedje of wagen ) als ze spuugt als ik het niet direct doorheb dan loopt het natuurlijk ook langs dr nekje naar beneden. Ik heb al regelmatig smetplekken gezien in de nekplooien. Gelukkig is het hier altijd snel weg door goed te wassen met water, goed te drogen en dan zinkzalf of talkpoeder in de plooien te doen...
Hahaha, ik heb een vochtige plooien fobie. Ze heeft 1x giga smetplekken in haar oksels gehad, en 1x achter een oortje. Ik hou inderdaad alles zo droog en schoon mogelijk. Ze zweet ook erg snel (warm bloedig lijkt wel). Waar heb je ze gezien?
Ik gebruik ook kwijlslabbetjes. Morris kan ook flink kwijlen en ik vind een gewone slabber niet zo leuk staan. Mij bevalt het erg goed. Ik heb twee verschillende merken. Funkybibs via amazon.co.uk en verder nog een aantal via deze site (Bandana Bibs by Bibbles - Bibbles) besteld. Ik heb ze via internet besteld omdat ik ze in Italie niet kon vinden. Ik heb er een flink aantal zodat ik altijd een bijpassende slab bij zijn shirt heb. Verder merk ik eigenlijk geen verschil tussen de merken. Volgens mij komt het allemaal een beetje op hetzelfde neer.
Ik gebruik ook bandana bibs, heb er een aantal op Ebay gekocht bij Bibz & Bobz en ik heb ze bij Babykind gekocht, die zijn wel 2 x zo duur, maar wel iets betere kwaliteit. Krijg vaak complimentjes over 'oh, wat een leuk sjaaltje'. Bibs and bandana bibs