Hoi, Ik heb even een vraagje. De laatste drie dagen heb ik steeds 1 keer met het afvegen zeg maar, een heel kleine beetje rose afscheiding/bloed. Wat kan dat zijn? Ik heb het wel eens vaker al ik ongi moet worden, maar dan is het maar 1 keer, en dan word ik die zelfde dag nog ongi. Volgens mij moest ik ook begin deze week ongi worden, maar dat weet ik niet 100% zeker. Wel heb ik +/- 4-5 dagen na mijn vermoedelijk eisprong hele erge buikpijn gehad. Op dat moment zocht ik er niet veel achter, omdat ik ook de ziekte van crohn heb, en ik wel vaker erge buikpijn heb. Heeft een van jullie dat wel vaker van de licht rose afscheiding/ bloed een aantal keren? Groetjes merels
Ik had na mijn eisprong last van bruine afscheiding en een paar dagen later roze afscheiding. Nu nergens meer last van en moet mijn nod op de 17e afwachten.
Volgens mijn temp heb ik nog geen eisprong gehad. Maar ik heb er ookal een week last van.. Heb er 's avonds zoiezo geen last meer van.. Jij ?
Hoi! Ik ben ook benieuwd naar de reacties hierop. De afgelopen vier dagen heb ik af en toe op een dag met afvegen een beetje lichtroze. Normaal heb ik dat de dag dat ik ongesteld moet worden ook (al dan wel iets meer) en dan zet het binnen een paar uur door. Erg irritant, ik heb liever dat mijn ongesteldheid nu doorzet. Maar ik heb op dit forum volgens mij in oudere topics een aantal mensen een berichtje zien plaatsen met ongeveer hetzelfde probleem en die werden toch ongesteld (al dan wel dagen later). Dus ik verwacht dat ook, hopelijk snel. Morgen is het alweer de vijfde dag als het zo blijft, vraag me alleen af of het wel goed is. Of er niet iets mis is. Wel raar, normaal als ik ongesteld word loopt het helemaal niet zo. Erg verwarrend allemaal. Heb jij wel de normale (pijn)klachten? Want die zijn bij mij ook al anders... Nou goed, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar verdere reacties. Groetjes Sab
@ Sabse, ik voelde me vandaag echt ongie, en ik keek..... Ja weer hetzelfde liedje als de hele voorgaande week al. Mijn NOD is vandaag.. 35 dagen cyclus..
Myprecious, jij bent ook nog maar net bezig. Ik ook. Kan dan toch ook bij het ontpillen horen? Ik heb de eerste ronde volgens mij helemaal geen eisprong gehad.
Ik heb 24 juli mijn laatste pil genomen en werd 31 juli ongie. De volgende was al op 24 augustus, dus maar 24 dagen. Vond het zelf erg kort en ga er ook vanuit dat de volgende langer is. Maar nu had ik deze maand toch echt het gevoel dat het weer 24 dagen was, want op 3 september had ik een eisprong (volgens de menstruatiekalender) en de dag daarna begon de afscheiding. Op 8 september kon er een mogelijke innesteling plaatsvinden. Dat was dus maandag en toen had ik steekjes in mijn buik.
Mijn cyclus is normaal 29 dagen. En als dit lichtroze met afvegen mijn menstruatie is was de cyclus deze maand 30 dagen. Hopelijk blijft het niet in dagen toennemen de volgende rondes. De vorige ronde verloor ik 1 of 2 dagen wat bruinachtig bloed (misschien een beetje rood) en ik had de week voor mijn ongesteldheid al de buikpijn die ik met ongesteldheid heb ook. Deze keer had ik dat allemaal niet. Maar omdat ik vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongesteldheid altijd een soort PMS klachten krijg ging ik er vanuit dat ik gewoon ongi ging worden. Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden. Heb helemaal geen menstruatiepijn (nog niet tenminste). Af en toe een opgezette buik en mijn darmen spelen enorm op. Ik heb wel last van steken af en toe, felle en minder felle. Maar ik voel me toch niet helemaal lekker zo, dus van mij mag ik wel ongesteld worden. Dan heb ik duidelijkheid en kan ik weer verder gaan. En natuurlijk heb ik na mijn ongesteldheid een weekje geen klachten.. en dat is erg lekker! Even rust van mijn lichaam zeg maar Maar ik hoop voor jou dat het goed nieuws is, dat lees je wel vaak hier toch? Dat spotting wat je nu hebt? Wanneer ga je testen?
Denk niet dat die roze afscheiding je menstruatie was. Dan moet het echt helder rood bloed zijn. De dagen voor de menstruatie (de afscheiding als je die hebt) worden ook nog geen ongie genoemd. Succes meid!
hoi, de laatste keer dat ik zwanger was heb ik 2 dagen achter elkaar wat rose spotting gehad Dus het kan een teken van een zwangerschap zijn, maar ook zoals je al zegt, een teken van ongi zijn, Maar vaak word je dan ook wel die dag of de dag erna ongi Misschien moet je dan maar even een testje doen he, ook omdat je waarschijnlijk toch echt ook overtijd bent, ik ga voor je duimen dat je zwanger bent hoor! Succes!
Oh, ik dacht dat juist wel haha. Omdat mijn menstruatie daar normaal ook mee begint (licht roze bij afvegen enzo). Maar nu begin ik te twijfelen of dit dan wel goed is, zou ik de huisarts (assistente) even moeten bellen?
@ annie1979, je kan er niet zomaar vanuit gaan dat je gewoon een eisprong hebt gehad denk ik.. Maar hoop voor je dat het goed zit natuurlijk. Nog klein weekje, hoop dat je ongie uit blijft en dat je goed nieuws krijgt! @ Sabse, Rood bloed is je menstruatie.. Anders was ik nu ookal een dikke week ongie! Ik lees niet zoveel duidelijks over spotting. Ja zwangere dames, maar die waren ookal langer van de pil af dan volgens mij.. Dus ik geloof er niet in. Alleen om van de onzekerheid af te zijn wil ik misschien zondag testen. 2,50 is dan nog niet weggegooit heb ik er wel voor over . Heb ik dan zekerheid!
Bij mij is het bruin geweest, roze, roze met slijm, bruin-rodig soort roestkleur.... Allemaal in dezelfde week..
Bedankt voor je reactie. Ik vind het ook allemaal best wel vaag. Ik had me zelf voor genomen om pas maandag een test te halen, als ik dan nog niet ongi ben. Er lijken wel wat dingen anders, maar dat vind ik ook moeilijk te zeggen, omdat je er toch wel mee bezig bent.
Ga er ook niet vanuit dat ik gewoon een eisprong heb gehad, maar dacht nu wel het een en ander te voelen. Heb geen ovutest gedaan.