Dat heb ik dus ook, eerst wat bloed en een paar uur later zet het goed door. Maar dat is nu dus niet het geval. Er lijken wel wat dingen anders, en die kunnen ook op een zwangerschap duiden, maar dat wil nog niks zeggen natuurlijk. Wanneer is jou nod? Het enige wat echt anders was nu dat ik ongeveer 4-5 dagen na mijn vermoedelijk eisprong hele erg buikpijn heb gehad, maar die was iets anders als dat het van de crohn komt. Groetjes merels
Tja gezien ik sowieso klachten heb tot mijn ongesteldheid kan ik er weinig over zeggen. Heb wel wat buikpijn gehad ja. Maar dat had ik de vorige keer ook. Bij is het alleen roze en niet bruin of rood. Echt alleen roze. Ik had afgelopen zondag (7 september) ongesteld moeten worden. Tot nu toe is dat dus nog niet gebeurd. Vraag me af waarom het deze maand opeens ander gaat..
Heb je al een test gedaan? Want als je zwanger bent schijn je ook de gewonen ongi klachten te hebben. Dan weet je het gelijk zeker. Is het bij jou ook alleen echt roze? groetjes merels
Zeker, ieder keer als ik naar de wc moet kijk je gelijk. Iedere keer dat ik het roze zag, dacht ik wordt nu ongi. Maar de keer erop is allles weer schoon. Van de week had ik het de eerst vlak voor het sporten op de sportschool, en had niks bij, dus dacht ik shit, als het nog maar even een uurtje uitblijft. Nu een paar dagen verder en is tot het nog steeds weg gebleven.
Alleen roze ja, geen (helder) rood, bruin of welke kleur dan ook. Ik had een dag na mijn nod getest en die was gewoon negatief (wat ik ook had verwacht) en heb me toen voorgenomen niet meer te testen en de ongi af te wachten. Ja, maar ik heb verder geen enkele klacht die met evt. zwanger zijn te maken heeft. Vandaar dat ik liever niet een test onnodig verbruik. Je zult zien dat je dan die dag nog ongi wordt.. zonde. Dus ik wacht nog even. Hoop dat het snel komt, want van een cyclus van 29 dagen naar een cyclus van 34 dagen (als ik morgen ongi wordt) is wel een domper.
Ja zo gaat het bij mij ook merels.. Zo irritant! Heb liever gewoon duidelijkheid. Maar jij bent al een tijdje bezig, dus bij jou vind ik het erg gek, dan moet je bijna wel een posi test krijgen zou je denken... Hoop het voor je! Miss moet je morgen een test halen ben nu ook erg benieuwd. Zag eerst niet dat je al langer bezig bent.
Ja ik zat zelf al te denken over een aantal dagen te testen. Hopelijk positief ja! Het zou teleurstellend zijn als ik niet zwanger ben (voor wie niet he ahaha) en al helemaal omdat mijn cyclus dan dus echt enorm ontregeld is. Wachten duurt alleen altijd zo lang.. ppfff
Lief berichtje. Word er af en toe ook gek van, maar probeer er ook niet te veel me bezig te zijn. Ik heb wel vanaf mijn 13 de pil gebruikt, ben nu 25. Dus het kan ook daaraan liggen dat ik nog niet zwanger ben. Want het kan een half jaar duren voordat alles goed op gang komt. Durf nog niet zo goed een test te halen. Twee maanden terug was is ook een keer een week overtijd, en toen twee keer getest, negatief. Daarna een beetje rare en erg pijnlijk ongi. Dus wil ik proberen wat langer te wachten. Zodra ik wat weet laat ik het weten! groetjes merels
Dat is wel balen, al 1 nega test. Maar je bent nu bijna een week verder, misschien moet je het nog eens proberen. Heb je toen met ochendurine getest? Want het schijnt beter te zijn met ochtendurine. Hoop voor je dat het geen domper wordt met je cyclus, maar dat je zwanger bent.
@ Sabse, ja natuurlijk kun je eerder testen wanneer je dit wilt. Snap het heel goed. Ik probeer te rekken maar ik word zo nog meer onzekerder.. Als ie negatief bij mij is kan ik ook weer door met wachten dan zeg maar.. Ik ging alleen een beetje van mezelf uit . @ Merels, het is niet bewezen of je langer aan het ontpillen bent wanneer je de pil zo lang hebt gebruikt.. Maar ik hoop dat het nu raak is voor je. Ik heb vorige maand ook negatief getest (natuurlijk) maar ik snap wel waarom je bang bent om negatief te testen. Ik dacht door de test, als het niet zo is maakt het niets uit, maar toen er echt geen 2e streep kwam voelde ik me ineens rot. Maarja dan heb je wel zekerheid..
Dat weet ik, maar ik weet dat het "kan" komen daardoor. Wil eigeijk nog een paar dagen wachten voor wat meer zekerheid. Maar misshien kan ik het morgen wel niet houden, en ga ik alsnog een test halen.
Ja misschien wel, maar ben bang dat het alleen zal uitwijzen dat mijn cyclus ontregelt is. Ik heb toen inderdaad met ochtendurine getest en er was niets te zien, zelfs geen lichte streep haha (dat zou nog enige hoop hebben gegeven). Hoop het ook, maar ik blijf realistich dus ga er vanuit dat het niet zo is. Maar jij bent al eens eerder een week overtijd geweest? Had je toen ook het roze afscheiding af en toe? En temp je?
Haha ja dat begreep ik ja. Ik ben het totaal met je eens. Ik wil het rekken om teleurstelling te voorkomen, maar aan de andere kant word ik er meer onzeker van. Gelukkig heb ik overdag afleiding in mijn werk Probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Maar het wordt me zo wel onmogelijk gemaakt.
Nee, toen had ik geen rose afscheiding, twee dagen van te voren wel "gewoon" rood bloedverlies, een veeg zeg maar, en toen niks meer. Twee dagen later werd ik ongi. Ik temp af en toe, en op verschillende tijden. Durf nog niet echt hele dagen te doen, omdat ik dan bang ben er te veel mee bezig te zijn. Wel verstandig om realistisch te zijn, probeer ik ook, want we kunnen net zo goed alle twee niet zwanger zijn. Hoe lang zijn jullie nu bezig om zwanger te raken, en doe jij wel temp.
Niet zo lang, dit is mijn derde ronde. Ik temp nog niet echt. Wilde beginnen op de dag van mijn ongi, dus ik ben zondag begonnen. Ik doe het elke ochtend in bed, zelfde tijdstip. Maar dat schiet nu niet op, want mijn ongi zet niet door. Mijn temp was 36,9 en daarna 36,8 elke keer. Maar goed ik wilde dus tempen zodra mijn ongi begon om een duidelijk beeld te krijgen. Verder denk ik er niet eens aan, is puur voor als het na bijvoorbeeld een aantal maanden verder nog niet is gelukt en ik naar de huisarts ga. Dan zal hij toch zeggen dat ik dat eerst moet gaan doen.