Dat valt nog wel mee. Ik heb mijn laatste pil heel simbolisch(kwam toevallig zo uit) op 31 december 2007 genomen, en dus sinds 1 januari 2008 gestopt. Ik zit nu dus zeg maar in de twijfel situatie vooor het temp. Maar het is inderdaad zo dat huisarten daar naar vragen als het na een jaar nog niet gelukt is. Misschien dat ik er ook maar is aan moet beginnen als ik weer ongi word.
Ik vind het wel handig het tempen. En wanneer je een kruis krijgt (als je het op FF invult) dan voel je je ookal stukken beter. Dan heb je in ieder geval een eisprong!
Vanmorgen werd ik al wakker, met de bekende "ongi buikpijn". Later op de wc ook normaal bloed. Ben toch ongi geworden. Jammer, volgende maand weer beter. Groetjes merels
Mooi dat je nu gaat tempen, geeft je wel een goed overzicht! Alleen bij mij nu niet, nog steeds geen eisprong gevonden .. Of het werkt voor mij niet, maar ik ga uit van het eerste. Ik denk dat testen niet zoveel nut heeft nu maarja.. Misschien zondag testen of die week erop..
Dat is wel balen, ben je nu ook nog niet ongi geworden? Ben je ook net gestop met de pil? Want dan kan het even duren voordat je ongi word. Ik werd na het stoppen van de pil 1 dag later als normaal ongi, dus dat viel wel mee, gelukkig. En heel misschien ben je toch wel zwanger. Ik ben sinds gisteren aan het temp. en me ook aangemeld bij FF. Moet alleen nog even hun mailtjes op mij gemak lezen. Zag dat de temperatuurswaardes anders zijn, dus moet nog even uitvogelen hoe ik die verander naar NL. In die tussentijd schrijf ik de temp. even op.